למי קראת סבתא?

אני כאן למחות על תופעת אפליית נשים על רקע של 'גילנות'. אבל אתן יודעות שאני פמיניסטית בערך כמו שאיילת זורר מכוערת וכמו שזהבה גלאון תעשה הפרשת חלה, ולכן לא באתי להגן ממקום של פמיניזם אלא להראות את היופי מכיוון אחר (נשים)

יעל מזרחי | כיכר השבת |
אני מודה שכשלולי שלי קוראת לי סבתא אני מחפשת את סבתא שלה באזור. אבל זה הדבר הכי מקסים והכי יפה עלי אדמות. עברנו כברת דרך ארוכה, שילמנו חובינו לחברה, כל קמט הרווחנו ביושר לא מבינה על מה המהומה סביב הגיל,
אם חברה מחליטה להפסיק היקשרות עם דוגמנית ש״תם זמנה״ מבחינתם, בשל גילה ״המתקדם״ (אני אישית חושבת שזו טעות אומללה ואיילת זורר יפייפיה אמיתית ומקרינה נשיות יציבה ובטוחה) ובכלל כל ענין הדוגמנות מלכתחילה הוא החפצת נשים.

אז על מה הרעש? אני שמחה כי גדלתי בשנה,והחכמתי ואני מוכנה לפנות את הבמה לדור הבא.

לעיתים אני כל כך מרחמת על נשים שנלחמות עם פגעי הזמן והטבע וחולקות מלתחה אחת (באופן פאתטי) עם בנותיהן הצעירות מכירה סבתא צעירה שאוסרת על נכדיה לקרא לה ״סבתא״ אלא בשם חיבה אחר.. (סבתא זה תואר של כבוד)

נשים בגיל מבוגר יותר הן הון אנושי שלא יסולא מפז בנסיון חיים , בכלים שנרכשו בעמל רב, בראיה הרחבה שלהן, אם אתן שואלות אותי ממש לא מתחשק לי לחזור לגיל 20 על בוסריותו, וההבדל בין האמא של בכורי (20 שנה) לבן האמא של בן הזקונים שלי (37 שנה) הבדל תהומי,בגישה, בהשלמה, בעיקר ותפל, בהכלה.

אני מסוגלת להתמודד עם הקמטים והצלוליטיס והשכחה, וגלי החום וגלי הקור, והדיאטה האיטית והקפאין שנותן אותותיו בלילה.. רק על דבר אחד אני לא מצליחה להתגבר עם הזמן שחולף האהבה (והחרדה!!) הבלתי פוסקת לנכדים ..

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית