מתנות גדולות: תינוק נולד במשקל 6 קילו

באוסטרליה נולד תינוק במשקל חריג, שישה דקילו הרופא שהיה נוכח בזמן הלידה אמר: 'זה ללא ספק התינוק הגדול ביותר שראיתי במשך 15 שנות עבודתי'* תינוק אחד במשקל של שניים (מעניין)

טליה אדר | כיכר השבת |
ברנה סייקס תשבת פרת' שבאוסטרליה ידעה כי משקלו של עוברה גדול מהרגיל אבל לא דמיינה עד כמה, התינוק שנולד במשקל שישה קילו, הפתיע את הצוות הרפואי ואת האם במיוחד שבמהלך הלידה הצטרכה לעבור ניתוח על מנת ללדת בשלום.

זיאד קדריק זה שמו של התינוק הגדול, הוא כנראה יצטרך לדלג על שלב הבייבי בורן היישר לגילאי 6-12, ממוצע של תינוק בגיל שלושה חודשים ומעלה. האם ציינה כי אכן זיאד כבד נהרגיל אך היא נאושרת כי הוא בריא ושלם. הרופא שהיה בין הצוות הרפואי ציין כי זהו ללא ספק התינוק הגדול ביותר שראה במשך 15 שנות עבודתו, וללא ספק שזה מרגש.

זיאד קדריק זה שמו של התינוק הגדול, הוא כנראה יצטרך לדלג על שלב הבייבי בורן היישר לגילאי 6-12, ממוצע של תינוק בגיל שלושה חודשים ומעלה. האם ציינה כי אכן זיאד כבד נהרגיל אך היא נאושרת כי הוא בריא ושלם. הרופא שהיה בין הצוות הרפואי ציין כי זהו ללא ספק התינוק הגדול ביותר שראה במשך 15 שנות עבודתו, וללא ספק שזה מרגש. ,,‏ (צילומסך מיתוך יוטיוב)
‏(צילומסך מיתוך יוטיוב)
]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית