עומדת ללדת? כדאי שתזמיני לך טיסה

נשים בהריון, תשקלו ברצינות את הרעיון הבא; כמה שיותר סמוך לתאריך הלידה המשוער שלכן תזמינו טיסה, לא חשוב לאן, אבל מומלץ שתהיה בחברת התעופה "בוראק אייר" (מהעולם)

רחלי פרייפלד | כיכר השבת |
החשש הגדול של כל אישה בהריון מפני טיסה בשלבים המתקדמים של הריונה - הוא, האפשרות הסבירה של לידה מוקדמת במהלך הטיסה. ובכן, הריוניות יקרות! החשש המובן הזה יכול להפוך למזל הגדול שלכן, או לחילופין של התינוק שייוולד. המלצה שלנו: קחו איתכן מיילדת, קנו לה כרטיס, וטוסו…

אולי יתמזל מזלכן כמו מזלה של נוסעת בחברת התעופה "בוראק אייר" שבמהלך טיסה מטריפולי לניז'ר שבאפריקה, ילדה תינוק קטן וחמוד, שטס עוד לפני שלמד ללכת.

דיילי הטיסה הבחינו בנוסעת שקבלה צירים, ועשו ככל שביכולתם לעזור לה. כשהיא נכנסה לשלבי לידה מתקדמים הם עזרו ליילד את התינוק שקיבל מיד את השם "עבדול באסאט" על שם קברניט הטיסה. חברת התעופה הלובית הכריזה בעמוד הפייסבוק שלה, כי התינוק שיצא לאוויר העולם שבחלל המטוס יזכה לכרטיס טיסה נצחי וחינמי למשך כל חייו.

מקרה נוסף דומה, נרשם לפני כחודש כשבמהלך טיסה של חברת תעופה פיליפינית מדובאי למנילה, נולדה תינוקת העונה לשם "Haven" (חוף מבטחים) חודשיים לפני תאריך הלידה המשוער, וקיבלה כרטיס ובו מיליון נקודות טיסה.

נו מה אתן אומרות, לא שווה? יאלה, תטוסי...

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית