מעוררת סערה: הציוץ המביך של איווונקה טראמפ

"אני לא מאמינה שתיאודור בן 8 חודשים" כתבה איוונקה, "יום הולדת שמח דובון קטן!" מה שנראה לכאורה כמו ברכה חמה מאמא מרוגשת הפך תוך זמן קצר לסנסציה חברתית * למה הרשת כלכך מתרגשת?

שוש אינדורסקי | כיכר השבת |
איוונקה טראמפ, ביתו הידועה של נשיא ארה"ב העתידי, אפילו לא רצתה להוכיח שלפני היותה 'ביתו של' ובעלת מותג תכשיטים ידוע, בראש ובראשונה היא אימא, אלא פשוט עשתה פעולה טבעית ומתבקשת שעושה כל אימא גאה המחוברת לרשת חברתי כזו או אחרת; היא העלתה לחשבון הטוויטר שלה תמונה של בנה הקטן 'תאודור' שמצולם בפוזה מתוקה כשהוא מחייך למצלמה באושר. התמונה זכתה אומנם לעשרות אלפי לייקים תוך זמן קצר, אך מסתבר שהציוץ המרוגש שהיא צרפה אליה עורר סערה רבה ברשת וגרר בעקבותיו גל של תגובות לעגניות ומזלזלות.

"אני לא מאמינה שתיאודור בן 8 חודשים" כתבה איוונקה, "יום הולדת שמח דובון קטן!" מה שנראה לכאורה כמו ברכה חמה מאמא מרוגשת הפך תוך זמן קצר לסנסציה חברתית. בדקדקנות ובביקרותיות האופיינית לציבור רעב לטרף, במיוחד לאלו המתנגדים לבחירתו של אביה לנשיאות, החלו להציף את חשבון הטוויטר שלה תגובות לועגות שהתמקדו בעובדה הפשוטה שלא סביר להניח שנשמטה מזכרונה של איוונקה; שיום הולדת, גברת, חוגגים פעם בשנה.

"אוי, שכחתי לאחל לילדים שלי יום הולדת שמח ביום אקראי בחודש נובמבר", צייץ אחד הגולשים,"אני מקווה שהוא יהנה מיום ההולדת השני שלו בעוד ארבעה חודשים". גולש אחר טרח להסביר באופן ברור ועמוק למדי ש "יום הולדת, יום הלידה שלך, קורה כל 12 חודשים", הבנת את זה איוונקה?

"אני לא רק לא מבין למה אכפת לאנשים" כתב גולש הגיוני למדי וזכה לתגובה מיידית: "זה לא קשור לאכפת או לא, 8 חודשים זה לא יום הולדת. נקודה". איוונקה לעומת זאת קיבלה את התגובות באופן חיובי ומשועשע, והסבירה את עמדתה לגולשים, לפיה היא מסכימה איתם שיום הולדת חוגגים פעם בשנה אך הורה לתינוק פחות מגיל שנה 'רשאי' לחגוג לו על בסיס חודש.

בוא נסכם שכל הפוסט הזה יצא קצת מכלל השליטה והטעם הטוב...

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית