דרמה מאחורי הקלעים של ההצגה ב"הבימה": גילה אלמגור נפלה

במהלך ההצגה "קוריולנוס" שעלתה אתמול (א') בתאטרון הבימה, התרחשה דרמה נוספת מאחורי הקלעים, כשהשחקנית והכוכבת גילה אלמגור נפלה במדרגות ונחבלה בגבה. ההצגה בוטלה, המשתתפים יקבלו את כספם בחזרה (תרבות)

מאמע | כיכר השבת |
"משהו כנראה התפספס לה עם הירידה למדרגה והיא נפלה הצידה", אמר גיל פרנק, שחקן ששיחק לצידה במחזה, "אבל גילה כמו גילה חזקה ומתלוצצת עם שחקניה וקהלה. בלית ברירה היינו צריכים להפסיק את ההצגה", אמר.

גילה שהייתה אמורה לגלם דמות מרכזית בהצגה הועברה לאיכילוב לבדיקה ראשונית, בה התברר כי למרבה המזל היא לא סובלת משברים אלא רק מחבלות חיצוניות בצלעות.

"טוב שזה נגמר ככה", אמר הגברת הראשונה לתיאטרון, " "יכולתי ליפול על הראש, יכולתי לחטוף בחוט השדרה, אני אדם מבוגר, אין לי אף שבר וזו באמת בשורה טובה, אני שמחה".

בשחזור האירוע ל-ynet, אמרה אלמגור כי אם הדבר היה תליו בה, לא היתה מתפנה."עשיתי צעד לרדת מהמדרגה וזה קרה, מיד הבנתי שנפלתי קשה, הייתי בהכרה כל הזמן. הקהל חשב שזה חלק מההצגה". כך אמרה בהומור האופייני לה, " אני עוד הייתי קמה לתת מונולוג, רציתי להמשיך לשחק. אני לא מבטלת הצגה עד שאני גוססת. אני מתנצלת בפני הקהל".

שרת התרבות מירי רגב צייצה בחשבון הטוויטר שלה בעקבות פציעתה של אלמגור: "מאחלת לגילה אלמגור רפואה שלמה ובריאות איתנה. מקווה שנראה אותה במהרה על בימות התיאטרון"
לדואגים לשלומה: לגילה שלום. היא מרגישה טוב ואץ צייצה בטוויטר שלה: "בכיכר הפייסבוק יורים בי באקדח מטווח אפס, אז אם יש תגובות חמות, אני רוצה להודות לכל מי שמתעניין בשלומי ומאחל החלמה מהירה, אני אהיה בסדר"

לדואגים לכסף: אל דאגה. המשתתפים בהצגה שבוטלה יקבלו את כספם חזרה.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית