7 יתרונות שיש לאלוורה ולא ידעת עליהם

הטעם שלו לא משהו, אבל אם היית מודעת כמה 'פצצת אנרגיה' וויטמינים ומינרלים יש בכל לגימה, ספק אם הטעם המר בכלל היה מפריעה לך (בריאות)

נטלי פולג | כיכר השבת |
1. מסייע להורדה במשקל:

הקולגן המצוי בצמח האלוורה צורך קלוריות רבות לצורך עיכולו, על כן שתיית מיץ אלוורה תסייע לנו להוריד במשקל. מלבד זאת, מיץ האלוורה ידוע כמפרק שומנים, סוכרים וחלבונים במהירות גבוהה בעזרת האנזימים שהוא מכיל, ועל כן הוא מאיץ את תהליך העיכול.

2. משפר את מראה העור:

צמח האלוורה עשיר בקולגן, חלבון האחראי בין היתר להזנת תאי העור והשיער שלנו, לכן מיץ האלוורה מסייע לנו בשמירה וטיפוח בריאות העור והשיער שלנו. הקולגן אחראי גם על מניעת הזדקנות העור וריפוי פצעים, כוויות וחתכים או כל גיורי אחר על עורנו, ואם תשתו את מיץ האלוורה פעם ביום תוכלו להחדיר את ההשפעה הזו לעורכם.

3. הקלה על עצירות:

אנשים הסובלים מעצירות יכולים לשתות מיץ אלוורה, הידוע כמשפר את פעולת המעיים וכך יכול לטפל בבעיית עצירות כרונית. עם זאת, מומלץ שלא להפריז בכמויות, שכן שתייה מרובה ממיץ האלוורה גורמת לנזק לרירית המעי הגס שמומלץ להימנע ממנו.

4. שיפור מערכת החיסון:

נוגדי החמצון המצויים במיץ האלוורה משפרים פלאים את תפקוד המערכת החיסונית של הגוף ומסייעים לה בלחימה ברדיקלים חופשיים ומזהמי סביבה לאורך היום. זוהי הדרך הבטוחה והיעילה ביותר למניעת מחלות ובעיות רפואיות שונות.

5. עוזר לסוכרת:

שתיית מיץ אלוורה על בסיס יומי הוכחה מדעית כמסייעת לטיפול במחלת הסוכרת כבר בשבועיים הראשונים מתחילת צריכתו, זאת מכיוון שהאלוורה מאזנת את רמות הסוכר בדם. אמנם מיץ האלוורה לא ירפא אתכם לגמרי מן המחלה, אך בכוחו להביא לשיפור משמעותי.

6. ניקוי הגוף:

מיץ האלוורה מסייע לתהליכי הניקוי הטבעיים של הגוף כדוגמת ניקוי הכבד, זאת על ידי הגברת הזרימה של מיצי המרה, חיזוק דפנות המעי הגס והגברת ספיגת הנוטריינטים (יסודות כימיים המשמשים לבניית הגוף והגברת האנרגיה).

7. מסייע לחולים בסרטן:

מיץ האלוורה יכול לעצור צמיחה של גידולים סרטניים על ידי הגברת ייצור האנזימים האנטיאוקסידנטים בגוף אשר עוזרים בניקויו והאטת שכפול הדי.אנ.איי. בנוסף, בכוחו של מיץ האלוורה להרגיע את מערכות הגוף לאחר טיפולים רדיואקטיביים חזקים, כך שהוא מסייע במניעה וכן במהלך הטיפול במחלה.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית