היום בו שכחתי את הבת שלי ברכב לוהט

למרות החששות, בריטה אברלי החליטה להתוודות בפומבי כיצד חטאה במה שהורים "טובים" חושבים שלעולם לא יעשו: היא שכחה את התינוקת שלה ברכב לוהט (הורים, ילדים)

mame | כיכר השבת |
זה קורה רק להורים "רעים"?

התלבטתי אם לחלוק את הסיפור שלי, כי חששתי שאצטייר כמו אמא רעה, אבל אז הבנתי שכנראה הורים רבים הרגישו את ההרגשה הזו בדיוק ושמרו עליה בפנים, כי כל כך קשה לדבר על זה. רציתי לחלוק את החוויה שלי כדי להעלות את המודעות - אם אני יכולתי לעשות את זה, אז כל אחד יכול לעשות את זה. אף פעם לא חשבתי שאני מסוגלת לעשות טעות כזאת עד שעשיתי את זה".

בעמוד הפייסבוק שלה This Is Motherhood, כתבה בריטה שכאשר היא ומשפחתה הגיעו לבית של חברתה, היא "עשתה את הבלתי מתקבל על הדעת" ושכחה שאווה בת השנתיים עדיין במכונית. "מלאי התרגשות יצאנו כולנו החוצה, בהנחה שמישהו אחר יזכור לקחת את החברה הצעירה ביותר בשבט שלנו".

עם זאת, בלהט הרגע, אף אחד לא זכר את הפעוטה, והיא נשכחה ברכב במשך 20 דקות לפני שמישהו קלט שהיא בפנים. "זו הייתה טעות קטנה כל כך, אבל התוצאות יכלו להיות הרסניות" כתבה. "תודה לאל שחנינו במקום בטוח, תודה לאל שלא היה יותר מדי חם בחוץ, תודה לאל שהיא לא הייתה לבדה הרבה זמן, תודה לאל שהיא כבר שכחה את זה וסלחה לנו".

למרות "סליחתה" של אווה, יעבור עוד הרבה זמן עד שבריטה תהיה מסוגלת להשתחרר מהמקרה הזה, והיא מקווה שאמהות אחרות ילמדו ממנה במקום לשפוט אותה.

"בדרך כלל אני חושבת שאני אמא טובה, אבל עשיתי טעות גדולה היום ואני מרגישה נורא. אין תירוצים למה שעשיתי וחלק ממני לא רוצה לחלוק את זה. אני לא רוצה שהעולם יידע עד כמה נכשלתי, אבל אז חשבתי שאני חייבת לחלוק את זה. אני חייבת להתמודד עם הטעויות שלי. עליי לספר לעולם עד כמה אני רחוקה מלהיות מושלמת, ואיך אם אני עשיתי את זה, כל אחד יכול לעשות את זה. זה מפחיד אותי, אבל גם גורם לי לשפוט קצת פחות ולשים לב הרבה יותר".

במקום אינסוף טרגיות אחרות שיכלו להתרחש באותן דקות, בריטה יכלה להתכרבל עם בתה במיטה ולהעריך עד כמה ברי מזל הם, היא ומשפחתה. "אנחנו תמיד קרובים כל כך לקצה יותר משאי מי מאיתנו מבין" כתבה. "חבקו את התינוקות שלכם חזק ותרגלו סליחה. סלחו לאלה שעושים טעויות, אפילו אם האדם שעשה את הטעות הוא אתם בעצמכם".

]]>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית