התייסר קשות

לאחר מחלה: האברך הצעיר הרב יצחק זאב הלר ז"ל

המחלה הקשה שתקפה את הרב יצחק זאב הלר בשנתו ה-26, הכריעה אותו לפנות בוקר. המתמיד ממודיעין עילית הותיר אחריו אישה ו-3 ילדים, הגדול שבהם רק בן 3 וחצי (דיין האמת)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: שאטרסטוק)

בבית החולים מעייני הישועה בבני ברק הלך לפנות בוקר (שלישי) לעולמו האברך הצעיר הרב יצחק זאב הלר ז"ל, כמעט בן 27, כשהוא מותיר אחריו אישה ושלושה ילדים קטנים.

בחודשים האחרונים התגלתה בגופו המחלה הקשה, באופן תוקפני ביותר, והוא התייסר ממושכות - תוך שבני משפחתו הקרובים משתדלים שלא לספר על כך לרבים. לפני מספר שבועות הוסיפו לו את השם רפאל, כסגולה להחלמתו, כעצת מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי

הוא נולד בשנת תשנ"א להוריו בנתיבות, שם גדל בתוככי הקהילה התורנית שהתגבשה סביב ישיבת הנגב בראשות הגאון רבי יששכר מאיר, שם למד הרב דוד אביו, לאחר שעלה לישראל מאנגליה והקים את ביתו עם רעייתו שעלתה מדרום אפריקה.

בבחרותו למד ר' יצחק זאב המנוח בישיבת יד אהרן שבירושלים, ודבר התמדתו ומידותיו הטובות יצא לשם ולתהילה. עם תום חוק לימודיו בישיבה, הוא נישא לאשתו צפורה, בתו של הרב יהודה שאול גולד משכונת רמת אהרן שבבני ברק, ועבר להתגורר בעיר מודיעין עילית שם הפליא את כל מכריו בצדקותו ויגיעתו בתורה, וכן בהשקעתו הרבה בחינוכם של שלוש ילדיו שכעת הגדול שבהם רק בן 3 וחצי.

בשעה 2.30 בצהריים תצא הלוויתו מבית הורי אשתו, רחוב הרב טולידנו 8 בבני ברק.

רק אתמול, כזכור, נפטר בירושלים ר' חיים יוסף קליין, אף הוא בן 26 לאחר המחלה הקשה בהותירו 3 ילדים קטנים - שבכיו של הגדול שבהם זעזע את כל המשתתפים בהלווייה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר