מכונות כביסה 'אלקטרולוקס' לשנה של אקסטרה ניקיון ואקסטרה חיסכון

חברת 'מיניליין' היבואנית הרשמית של מותג 'אלקטרולוקס' בישראל, מתמחה ביבוא, שיווק והפצה של מותגי חשמל מובילים לבית והיא מציעה מכונות כביסה חדשניות ומתקדמות המאופיינות באיכות, חדשנות וטכנולוגיות עילית המבטיחות תוצאות נהדרות (ניקיון, שיווקי)

מכונת כביסה אלקטרולוקס. (צילום: יחצ)

המכונות החדשות מהוות פריצת דרך בקטגוריית מכונות הכביסה.

זאת בזכות הטכנולוגיות הרבות המותקנות בהן, ביניהן: טכנולוגיית תוף משי השומר על הבגדים, צריכת אנרגיה נמוכה, fuzzy logic – טכנולוגיה המתאימה את עצמה לבגדים המונחים בתוף. בקרת הורים – למניעת הפעלה מסוכנת על ידי ילדים. TIME MANAGER - שליטה מלאה בזמן הכביסה למגוון סוגי התכניות. פתח הטענה ענק לנוחות מרבית במגוון דגמים וגדלים מ-5.5 ק"ג ועד לדגם הענק של - 10 ק"ג המתאים במיוחד למשפחות ברוכות ילדים ובדירוג אנרגטי A המלמד על חיסכון משמעותי בצריכת החשמל.

מכונות הכביסה של 'אלקטרולוקס', נחשבות למילה האחרונה בתחום, משפחות רבות בכל רחבי הארץ שהתוודעו למוצר, פונות לחנויות ומבקשות דווקא את מכונות הכביסה של 'אלקטרולוקס' זאת בעקבות המלצות החמות של אלו שכבר התנסו במכונות הכביסה המתוחכמות, גם בעלי החנויות ממליצים עליו במיוחד.

חברת 'אלקטרולוקס' ידועה בעולם כולו בשל יכולותיה הטכנולוגיות פורצות הדרך והחדשנות שלה. הן באות לידי ביטוי בפרט במכונות כביסה בהם בשנים האחרונות לא היו בעולם חידושים רבים בקטגוריה הזו, ואילו חברת 'אלקטרולוקס' לא מפסיקה לחדש ולרענן.

לקראת ראש השנה הבא עלינו לטובה כשיהיו שני ימי חג הצמודים לשבת, אתם רגועים! מכונות הכביסה של 'אלקטרולוקס' מוציאות את הכביסה הנקייה ביותר, בזמן הקצר ביותר ובמינימום צריכת חשמל.

את מכונות הכביסה המצוינות והאיכותיות של חברת 'אלקטרולוקס' ניתן להשיג בחנויות החשמל המובחרות.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר