סמסונג: תא ההקפאה הופך למקרר בלחיצת כפתור

מרוב בישולים לחגים כבר לא מוצאים מקום במקרר. עד היום הפתרון המאולץ היה המקפיא, הבישולים הרבים אומנם רוקנו אותו ויש בו מקום, אך המקפיא יכול לפגום בטעמו ובמרקמו של האוכל המופשר. יש פתרון? (ארגון, שיווקי)

מקרר סמסונג. (צילום: יחצ)

חברת 'סמליין' היבואנית הרשמית של ' סמסונג' בישראל מציגה: מקררי 'סמסונג' גדולים, מתוחכמים ומתקדמים בעלי פטנט כפול להגדלת שטח האחסון: טכנולוגית עילית ההופכת בלחיצת כפתור פשוטה את כל שטח המקפיא למקרר לכל דבר ועניין ומגדילה משמעותית את נפח האחסון. ובנוסף: טכנולוגיית הSpace Max הייחודית רק ל'סמסונג' המובנית ברוב הדגמים.

וזה עוד לא הכל,: ' סמסונג' היא החברה היחידה שרוב ליין המקררים שלה קיבל דירוג אנרגטי A בעלי צריכת החשמל הנמוכה מכל מתחריה, זאת הודות למדחסי ה'דיגיטל אינוורטר' וטכנולוגיית ה- Twin Cooling החדשנית, מקררים בעלי 2 או 3 מערכות קירור עם הפרדה מוחלטת בין התאים, טכנולוגיה שלא קיימת באף חברה והיא עוזרת לשמור על איכות קירור גבוהה בכל המקרר וטכנולוגיות נוספות השומרים על טריות המזון לאורך זמן ומונעת ריחות.

חברת 'סמליין', משקיעה מחשבה ומשאבים רבים ביבוא מוצרים איכותיים שיתאימו במיוחד למגזר החרדי הצורך פתרונות ייחודיים ומבלי לוותר על חדשנות, איכות ונוחות.

עכשיו לקראת החגים, 'סמסונג' יוצאת במבצעים מיוחדים ובמחירים מפתיעים שלא יחזרו על עצמם. אתם מוזמנים לעשות קנייה מושכלת וחכמה – מקררי 'סמסונג' עם טכנולוגיות הייחודיות.

מקררי 'סמסונג' מאושרים למהדרין לשימוש בשבת ע"י המכון הטכנולוגי להלכה (כמובן שאין להשתמש בשבת וחג ב'קיוסק' – בדגמים בהם הוא קיים).

להשיג בחנויות המובחרות.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר