הביקור בסעודיה

פגיונות ופרוות: אלו המתנות שקיבל טראמפ

אתר "הדיילי ביסט" חושף את רשימת המתנות שקיבל הנשיא טראמפ בביקורו המלכותי בערב הסעודית. רשימת המתנות הזויה עד ביזארית, הנה היא במלואה (חדשות בעולם)

טראמפ והמלך (צילום ארכיון: שילה קרייג, הבית הלבן)

אתר הדיילי ביסט חושף היום (שלישי) את רשימת המתנות שקיבל נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ מערב הסעודית בעת ביקורו במזרח התיכון. רשימת המתנות מפתיעה עד ביזארית, וניתן למצוא בה ציור עבודת יד לדיוקנו של טראמפ, פרוות של נמרים וטיגריסים, חרבות ופגיונות, שאחת מהן אף עשויה כולה מכסף טהור.

הכמות הגדולה של המתנות שקיבל הנשיא טראמפ קצת צורמת אל מול הביקורת שהעביר על יריבתו קלינטון שקיבלה בעבר מתנות מערב הסעודית. בנוסף קיבל טראמפ מגוון רב ונוסף של מתנות הכוללות בשמים, עטים, מטבעות ובגדים מסורתיים מכווית.

ביקור טראמפ בערב הסעודית (צילום: צילום מסך)

הביקור של הנשיא טראמפ בערב הסעודית פתח את ביקורו במזרח התיכון שכלל גם את הביקור המפורסם בישראל. ארה"ב מטפחת קשר הדוק עם סעודיה שנחשבת לקניינית הנשק הגדולה ביותר מארה"ב. ארגונים לזכויות אדם מבקשים להקטין את מלאי הנשק שארה"ב מוכרת לסעודים בשל העובדה שסעודיה מעורבת בלחימה בתימן אל מול המורדים החות'ים הנתמכים על ידי האיראנים.

הנשיא טראמפ התקבל בסעודיה בכבוד מלכים ייחודי, עם צאתו מהמטוס נפרש לפניו שטיח אדום והוא ורעייתו מלניה התקבלו אישית על ידי המלך סלמאן ופמלייתו. קבלת הפנים כללה הופעה של מקהלת הצבא הסעודי ושבעה מטוסים שחגו מעל הטקס במבנה מיוחד תוך כדי שהם מוצאים עשן בצבעי דגלי שתי המדינות. הביקור הניב חתימה על הסכם סחר בנשק בהיקף של 350 מיליון דולר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר