צפו בווידאו

השוטר גילה: נהג הסיע שלושה ילדים בתא המטען

נהג המכונית הסביר לשוטר לאחר שנעצר בכביש מהיר כי רפד הכין לו את תא המטען כך שיתאים להסעת ילדים. בסך הכל, הוסעו במכונית הפרטית 8 נוסעים. לנהג נרשם קנס (בארץ)

הילדים בתא המטען (צילום: דוברות המשטרה )

שוטר משטרת התנועה עצר נהג בכביש מספר 1, בסמוך למחלף נתב"ג לכיוון מערב, כשבתא המטען שלו התגלו 3 ילדים. השוטר שהיה רכוב על אופנוע של משטרת התנועה, הבחין במכונית פרטית שמתא המטען שלה מציצים שלושה ראשים. השוטר, המצויד במצלמת קסדה, סימן מיד לנהג לעצור בצד בכדי להפסיק את העבירה ולמנוע סיכון של הנוסעים ברכב.

לאחר שהנהג נעצר, ניגש השוטר לרכב והבחין כי במושב הקדמי יושב הנהג ועוד נוסע ובמושב האחורי יושבים 3 ילדים. בשלב זה ביקש השוטר מהנהג לפתוח את תא המטען, וגילה כי יושבים בתוכו על ספסל מאולתר 3 ילדים בגילאים 8-11 כשהם עם הפנים נגד כיוון הנסיעה.

הנהג והילדים בכביש המהיר (צילום: דוברות המשטרה)

הנהג, תושב אזור המרכז בן 31, טען להגנתו כי רפד הכין לו את המושבים, הוא חיבר באופן פיראטי חגורות לרכב ואינו מבין מה הבעיה. השוטר הסביר לנהג כי על פי חוק אסור לעשות כל שינוי במבנה ברכב, וכל שינוי שנעשה שלא על ידי היצרן הינו עבירה על החוק.

בבדיקה מעמיקה יותר נמצא כי נרשם לחובתו של הנהג דו"ח בגין עבירה דומה באותו חודש. הנהג שהסיע 8 נוסעים קיבל קנס בסך 500 ש"ח +6 נקודות, כמו כן השוטר ווידא כי הגיע רכב נוסף בכדי להוביל את הנוסעים בבטחה.

ממשטרת ישראל נמסר כי: "לצד האכיפה משטרת ישראל עוסקת כל העת במניעה, חינוך, והסברה בשיתוף עם גורמים נוספים במטרה למנוע סיכון חיי אדם ולהציל חיים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר