אפליקציה חדשה לדיווח על בנייה פלסטינית

במועצה האזורית שומרון השיקו אפליקצייה חדשה דרכה יכולים המתיישבים לדווח על בניות בלתי חוקיות של הפלסטינים ובכך לייעל את המאבק של המועצה בתופעה המטרידה (דיגיטל)

בני סולומון | כיכר השבת |
(צילום: המועצה האזורית שומרון)

המתיישבים בשומרון משפרים את אמצעי המאבק בבנייה פלסטינית בלתי חוקית. המועצה האזורית שומרון השיקה לפני כמה ימים אפליקציה המאפשרת למעוניינים לדווח על בנייה פלסטינית בלתי חוקית בשטחי המועצה.

האפליקציה, "מועצה אזורית שומרון", הושקה לאחר שתושבים התלוננו על בנייה בלתי חוקית בכל רחבי המועצה, ולטענתם היא הופכת פעמים רבות למפגע בטיחותי. הם דיווחו גם על השתלטות עוינת על שטחים הנמצאים בתחום המוניציפלי של המועצה.

מדובר במכת מדינה במיוחד באזורי יו"ש שם בונים הפלסטינים ככל העולה על רוחם תוך השתלטות על שטחים בצורה בלתי חוקית.

ראש המועצה יוסי דגן אמר: "לצערי אנחנו סובלים מבנייה בלתי חוקית כמעט בכל המרחב. אנחנו רואים בנייה בלתי חוקית כמעט מכל סוג, לפעמים אנחנו נדהמים מהתעוזה. החלטנו שככלי נוסף להשלטת סדר במרחב נאפשר לתושבים שלנו שנמצאים בכל מקום לשמש לנו עיניים ולדווח על בנייה בלתי חוקית, הן לטובת המועצה והן לטובת מדינת ישראל. כל השתלטות כזו פוגעת ביכולתה לשמור על אדמות מדינה ועל הסדר. אנחנו שמחים שהתושבים משתפים פעולה".

בין השאר מדווחים בשומרון על בנייה בלתי חוקית בשמורות טבע (גן הלאומי שומרון העתיקה) וכן בשטחי מתאר של התנחלויות.

הדיווחים מגיעים לאגף הנדסה במועצה האזורית שומרון ואלו מעבירים אותם בזמן אמת למנהל האזרחי ולתנועת רגבים, שמטפלת בבנייה בלתי חוקית שעצירתה לא נאכפת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר