תיעוד מקומם

בכביש מהיר: ילד חרדי כבן 5 נזרק מההסעה

ילד כבן 5 ששב מתלמוד התורה, הורד מההסעה בגלל שלא חגר חגורת בטיחות. הילד שהה במשך זמן מה בכביש שומם ומהיר. לטענת חברת ההסעות: "האחריות על המלווה" (בארץ)

(תמונה ראשית: אילוסטרציה - אביר סולטן, פלאש 90. וידאו: מיכי זליבבום)

מקרה חמור של הפקרת ילד על ידי נהג הסעות אירע היום (רביעי) בבית שמש. ילד כבן חמש מתלמוד תורה מוכר בבית שמש, הורד על ידי נהג הסעות מחברת "דקלה" בכביש שומם ברמת בית שמש.

אזרח שעבר במקום וראה את הילד לבדו בכביש, שאל אותו לפשר הדבר, וזה ענה לו כי הנהג הוריד אותו מההסעה מאחר ולא חגר חגורת בטיחות. יצוין כי בסרטון נראה כי הילד על כביש מהיר ובמקום שומם, ללא שום מבנה קרוב או סביבת בני אדם.

גורם בחברת ההסעות מסר ל'כיכר השבת' כי מי שהוריד את הילד מההסעה היה המלווה שהתכתש עם הילד. לדבריו, המלווה אמר לו כי הילד "עשה בעיות בהסעה ועל כן הוא הורד מההסעה". לדבריו, לאחר זמן מה, הנהג והמלווה שבו אל הילד והסיעו אותו לביתו. עוד טען אותו גורם כי הוריו של הילד עודכנו בתקרית.

מחברת ההסעות "דקלה" נמסר ל'כיכר השבת': "חברת ההסעות דקלה הנה חברה נבחרת ומקצועית הפועלת על פי כל כללי הבטיחות, החברה מפעילה קווים ללקוחות פרטיים המורים לנהגים את תחנות ההורדה לפי בחירת הלקוח, במקרה הנ"ל הקו הופעל על ידי בוגר מלווה שהורה לנהג מתי ואיפה להוריד תלמידים, כל שאלה לגבי מיקום התחנה או סיבת העצירה יש לפנות לגוף המזמין ואין כל אחריות על החברה".

את תגובת תלמוד התורה שבו לומד הילד לא ניתן היה להשיג. כשתתקבל נפרסמה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר