80 אלף מ"ר

עסקת ענק: היזם החרדי שיבנה גורדי שחקים בכניסה לירושלים

'אקה נדל"ן' של היזם החרדי אלי קליין, 'אשטרום' ומשפחת בלילוס, סגרו עסקת ענק שצפויה לשנות את פני הכניסה לי-ם, במסגרתה יוקמו צמד גורדי שחקים בכניסה לבירה (נדל"ן, ארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
אלי קליין וראש העיר ירושלים ניר ברקת (צילום: ארכיון)

גורדי שחקים בכניסה לירושלים: עסקת ענק סביב השטח הסמוך לבית החולים 'שערי צדק' הישן, צפויה לשנות את פני הכניסה לירושלים. במסגרת העסקה שמוערכת בהיקף מכירות של מעל מיליארד שקלים ובה שותפות החברות 'אשטרום', 'אקה נדל"ן' של היזם החרדי אלי קליין ומשפחת בלילוס, יוקמו שני גורדי שחקים בכניסה לבירת ישראל.

היקף הפרויקט עומד על כ-80 אלף מ"ר המיועדים למגורי עילית, משרדים, מסחר ומלונאות. הפרויקט כולל שני מגדלים בעלי 36 קומות כל אחד, האחד למשרדים והאחד למגורים, וקומפלקס נוסף של מסחר ומלונאות. המתחם כולו ישתרע על פני שני רחובות ראשיים: רח' יפו מצד אחד ושדרות בן צבי מצד שני.

תכנית הכניסה לירושלים החדשה (הדמייה)

גורמי תכנון המעורבים בפרויקט אומרים כי מעבר למיקומו, סמיכותו לתחנת הרכבת הבינעירונית החדשה של ירושלים שתחל לפעול כבר במרץ 2018 וכן לקו הרכבת הקלה, מעניקים לו יתרון עבור בעלי עסקים מגוש דן - זאת בשל העובדה שהדרך ממטרופולין דן ירושלים תקצר משמעותית ותעמוד על כ-25 דקות בלבד.

הפרויקט ישלב כאמור מגורי יוקרה, מלונאות, משרדים ומסחר. המיזם כבר זכה כבר לתב"ע מאושרת, ומתוכנן להתחיל בבניה כבר בעוד כשנה. מומחי נדל"ן מעריכים כי לעסקה משמעות כלכלית לא רק מקומית - אלא כלל ארצית, ביצירת מרכז עסקים גדול בשערי הבירה.

לא ניתן היה להשיג תגובתו של אלי קליין לידיעה. כשתתקבל נפרסמה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר