הגיע לטופ: צלם החתונות החרדי שכבש את העולם

צלמי החתונות הטובים בעולם התחרו בתחרות בין לאומית, ומתוך 1500 התמונות - זכו שלוש של הצלם הידוע אריאל רבינסקי, ועל הדרך בדירוג הראשון בישראל. סיפור חיים שמראה שאפשר להגיע הכי רחוק שאפשר (סטייל, שיווקי)

התמונות שיישארו אתכם תמיד. (צילום: אריאל רבינסקי)

את אריאל רבינסקי כבר רובנו מכירים כצלם חתונות, אבל שהצלם שלכם הוא גם בעל שם עולמי - המשחק משתנה לגמרי. בתחרות בינלאומית לצילומי חתונות הוא זכה במקום הראשון בישראל.

עד כמה התואר נחשב? התחרות הייתה בין צלמים מקצועיים ברחבי העולם, באתר one-eyeland שמתקיימות בו מדי שנה תחרויות שנתיות בנושאים שונים בכל הקשור לעולם הצילום. אחת התחרויות הנחשבות ביותר היא ה-top 10 של צלמי החתונות בעולם.

מכל זווית אפשרית. צילום: אריאל רבינסקי

השיפוט בתחרות נעשה על ידי פנאל של צלמים בעלי שם עולמי, עם דגש על צלמי חתונות. חשוב לציין שלא מדובר בתחרות של לייקים או פופולריות אלא במקצועיות ואיכות בצילום נטו.

כך, פאנל השופטים מנה שלושה מומחים בעלי שם בינלאומי: האחת עורכת של מגזין החתונות הגדול ביותר ברוסיה, השניה עורכת מגזין חתונות שמופץ באנגליה ובארה"ב והשלישי הוא צלם חתונות מוביל שממוקם בהודו.

לתחרות נשלחו תמונות של צלמי חתונות מכל רחבי העולם, מעל 1,500 תמונות נכנסו לתחרות, ורבינסקי הגיע להישג חסר תקדים: שלוש תמונות שלו זכו בתג הארד היוקרתי, וכמובן גם הדירוג הראשון מתוך צלמי החתונות בישראל.

התמונה שזכתה במקום הראשון. צילום: אריאל רבינסקי

מעל 25 שנה רבינסקי מוביל את תחום צילום החתונות בישראל, ובטח רובכם כבר נתקלו בו בחתונה או שתיים (אם לא יותר...) וזיהיתם מי הצלם המוכשר שמתעקש על כל זווית ועל איכויות צילום בלתי מפשרות. כשאחריו כבר אינספור אירועים וחתונות, הוא כבר מייצב את עצמו כצלם בעל שם בינלאומי.

"לשאוף ללא גבולות"

ביריד הגדול ביותר בתעשיית הצילום - הפוטוקינה - שמתקיים כבר מאז שנת 1950 אחת לשנתיים, תמצאו את רבינסקי בפאנל מומחים מטעם HP העולמית וגם מעביר הרצאה לצלמים מקצועיים. היריד שמתקיים בעיר קלן שבגרמניה מושך אליו אלפי אנשים כאשר בשיא מגיעים כמעט 170,000 איש.

מתכננים להיכנס לעולם של צילום החתונות? את הוידאו הזה (תיעוד ההרצאה באנגלית שרבינסקי נתן בניו-יורק במרכז הצילום הגדול בעולם -b&h) אתם לא יכולים לפספס - ככה תדעו איך להשיג את תמונת החתונות המושלמת:

אז מה סוד ההצלחה? בשיחה עם כיכר השבת בעבר, רבינסקי סיכם את הדרך שלו במשפט אחד: "אהבת המצלמה, לשאוף ללא גבולות ולא לחסוך בשום מאמץ".

צפו בגלרית הצילומים של אריאל רבינסקי:

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר