נכנעו ללחץ

ערוץ 20 ניצל מסגירה: הערבויות לא יחולטו

לאחר איומי המועצה לכבלים ולווין לחלט את ערבויות הערוץ בסך 4 מיליון שקלים, צעד לפני סגירתו המוחלטת של הערוץ, החליטו במועצה להיכנע ולהמתין עוד 4 חודשים (ברנז'ה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

מתברר שהלחץ התקשורתי עשה את שלו ומועצת הכבלים והלוויין החליטה היום (חמישי) לעכב את חילוט הערבויות של ערוץ 20 בשלב זה, ולתת לראשי הערוץ הזדמנות נוספת בעוד כארבעה חודשים. חילוט הערבויות היה יכול להיות צעד לפני סגירת הערוץ לחלוטין.

על פי ההחלטה החדשה, בארבעת החודשים הללו, המועצה תאפשר למחוקק להסדיר את סוגיית הערוצים הייעודיים, וערוץ 20 יחויב להיצמד להוראות הרישיון. באם שוב, לאחר הבחינה הנוספת, יימצא כי הערוץ הפר את תנאי הרשיון, תודיע המועצה על חילוט הערבויות וסגירתו.

כזכור, אמש שיגרה יו"ר מועצת הכבלים והלוויין, ד"ר יפעת בן חי-שגב, מכתב בו הציעה לחלט את ערבויות ערוץ 20, לטענתה בשל הפרות חוזרות ונשנות בתנאי השידור בשידורי אקטואליה מעל המותר ואי הפקות מקור כנדרש בתנאי המכרז.

"על פי נתונים של מועצת הכבלים והלוויין הערוץ קיים מספר הפרות בוטות בניגוד לתנאי הרישיון שלו", כותבת בהמלצתה בן חי-שגב, "ביניהם התמקדות בתכנים אקטואליים ובחדשות, ולא בתכניות מורשת כפי שנקבע על פי רישיונו". בערוץ זעמו על ההחלטה אך סירבו אתמול להתייחס אליו בצורה רשמית.

אלא שכאמור העבר החליטה המועצה על דחיית החילוט לתקופה של ארבעה חודשים אם כי לא ברור האם אכן יקרה שינוי ממשי בתנאי הערוץ בחודשים הקרובים והאם המחוקק יאפשר לערוץ 20 לפעול כערוץ חדשות ואקטואליה ימני לכל דבר ועניין מבלי להכריח אותו להעניק ייצוג גם לרפורמים והקונסרבטיבים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר