מלחמת המותגים

מכשירי האייפון 8 יהיו יקרים, הסיבה: סמסונג

חברת מחקר גילתה שהמחירים של האייפון החדש גבוהים בהרבה ממה שהתרגלנו וזאת מאחר וחברת סמסונג גובה מחירים גבוהים במיוחד מאפל על כל מסך OLED (טכנולוגיה)

בני סולומון | כיכר השבת |
מכשיר אייפון בתצוגה (צילום: שאטרסטוק)

האייפון 8 עוד לא יצא לשוק אבל הדיבורים סביב מחירו הצפוי חורכים את הרשת, ההשערה היא שהמחיר של המכשיר החדש של החברה והתפוח יעלה מעל 1000$, כעת מתברר מה סיבת המחיר הגבוה

על פי KGI חברת מחקר מפורסמת שמעסיקה בשורותיה את האנליסט הבכיר Ming-Chi Kuo, טוענת כי לפי בדיקות שעשתה מסך ה-OLED אותו רוכשת אפל מחברת סמסונג הוא הגורם העיקרי למחיר היקר אותו תצטרכו לשלם עבור אייפון חדש. על פי מחקר החברה, מקבלת סמסונג מאפל 120-130 דולרים עבור כל מסך אותו היא מספקת, בהשוואה ל-45-55 דולרים אותם שילמה עד היום עבור מסך ה-LCD ההפרש גדול מאוד.

על פי הדיווחים ממשיכה חברת אפל לחפש ספקית נוספת למסכים הללו בכדי להוזיל עלויות וככל הנראה החברה שתספק עבורם את המסכים תהיה החברה הקוריאנית LG.

על פי המידע מסכי ה-OLED של סמסונג לא תומכים בטכנולוגיית מגע תלת מימדית ואף אינם מגיבים באופן מלא לחוזק הלחיצה כמו במסכי ה-LCD.

ב-KGI מאמינים כי זו הסיבה שאפל ויתרה על הניסיון לשלב חיישן טביעת אצבע מתחת לתצוגה, במקום זה יכלול המכשיר אופציית זיהוי פנים 3D מתקדמת שתשמור על נוחות המשתמש תוך כדי שמירה מרבית על פרטיות המשתמש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר