פרשת המעונות

היועמ"ש הודיע לשרה נתניהו: מחר יוגש נגדך כתב אישום

אביחי מנדלבליט יזם היום פנייה לרעיית ראש הממשלה נתניהו, והודיע לה כי הוא מתכוין מחר להגיש נגדה כתב אישום בפרשת המעונות, בה היא חשודה בעבירות מרמה (אקטואליה)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
שרה נתניהו (צילום ארכיון: פלאש 90)

בכלי התקשורת דווח הערב (חמישי), כי היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט הודיע לרעיית ראש הממשלה שרה נתניהו שמחר יוגש נגדה כתב אישום בפרשת המעונות.

עוד דווח בערוץ 2, כי בני הזוג נתניהו אינם מתכוונים לבקש מהיועץ המשפטי לנסות להגיע לעסקת טיעון כלשהי כדי למנוע את ההליך המשפטי המבזה ועתיר הסיכונים.

מתברר לפי דיווח זה, כי שרה נתניהו כבר השלימה עם העובדה שיוגש נגדה כתב אישום, על אף שרבים במשרד המשפטים היו מעדיפים אופציה הזו.

כתב האישום בפרשה מתייחס בין היתר להזמנת ארוחות משפים במסעדות יוקרה בשווי כולל של עשרות אלפי שקלים, סכומים גבוהים בהרבה מאלו שנקט ראש הממשלה בנאומו החודש בגיני התערוכה, כך לפי דיווח בערוץ 10.

בנימין נתניהו מגן על אשתו שרה (צילום ארכיון: מתוך פייסבוק)

משפחת נתניהו פרסמה תגובה רשמית לידיעה על הבשורה הקשה הצפויה לה מחר: "הטענות כנגד רעיית ראש הממשלה הן אבסורדיות ויוכחו כמופרכות. שרה נתניהו היא אישה אמיצה וישרה ומעולם לא נפל פגם כלשהו במעשיה. לצד עבודתה כפסיכולוגית חינוכית מומחית המטפלת בילדים מדי שבוע, היא מקדישה זמן רב לסיוע לילדים חולי סרטן, לניצולי שואה ולחיילים בודדים".

באשר לאישומים הצפויים, נכתב בהודעת משפחת נתניהו: "ההוצאה החודשית הממוצעת על ארוחות מוזמנות בתקופה שבה מני נפתלי כיהן כאב הבית, היא פי חמישה לעומת הממוצע החודשי בארבע השנים שלאחר מכן, כשנפתלי לא עבד שם"

"נפתלי - עד מדינה עבריין ושקרן סדרתי - טופל האשמות שווא על רעיית ראש הממשלה כדי למלט את עצמו מאחריות לעבירות שביצע. לא זו בלבד שרעיית ראש הממשלה לא עברה שום עבירה, אלא שעצם העיסוק במזון של ראש הממשלה נתניהו, שפועל סביב השעון למען המדינה וביטחונה, ובמזון של משפחתו הוא עיסוק פאתטי ואובססיבי. אף ראש ממשלה קודם לא זכה לחטטנות כזאת הגם שההוצאות של ראשי ממשלה אחרים על ארוחות היו זהות ולעתים אף גבוהות בהרבה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר