המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי

בארה"ב ימשיכו אסונות טבע קשים. המים ימשיכו לגלוש בכל מיני מקומות, ועוד איתני טבע יִפְגעו. שהיהודים בארה"ב יפסיקו לבכות ולהתבכיין ויעלו לארץ ישראל (המסר השבועי)

תאיר נרי | כיכר השבת |
(צילום: תאיר נרי)

מלך מלכי המלכים הקדוש-ברוך-הוא התחיל ללחוץ על כל כדור הארץ לחזור בתשובה שלמה.

כל מה שקורה ליהודים, מחוץ לגבולות ארץ ישראל, באירופה, באמריקה הצפונית והדרומית, באפריקה ובאסיה - בורא עולם מדבר אליהם דרך איתני הטבע, דרך החומר, כי נטשו ועזבו אותו. בורא עולם הולך להכות את כדור הארץ מכות קשות דרך איתני הטבע, כדי להכות את כל הארצות והמדינות, ראשי הממשלות והנשיאים שהולכים נגד מדינת ישראל, וגם כדי לזעזע ולעורר את היהודים שיברחו דחוף מחו"ל ויעלו דחוף לארץ הקודש.

הים ממשיך לרתוח ולגעוש ורוצה לעלות על גדותיו. הים ימשיך לרעוש ולגלוש לעוד הרבה מקומות, לא רק בארה"ב, גם שם יימשכו האסונות. הקדוש-ברוך-הוא ייתן לכל מדינה שמפריעה לארץ ישראל עבודה קשה ביותר, תעסוקה כבדה וקשה שיתעסקו עם עצמם. כל מי שיאהב וירצה לעזור לארץ הקודש מכל הלב - בורא עולם יברך אותו.

בורא עולם מדבר אל היהודים בחו"ל דרך החומר, דרך איתני הטבע, כי הם לא רוצים להקשיב לו. אם היהודים יקשיבו ויעשו את רצון ה', ידבר אליהם דרך הרוח והנשמה, דרך ההארה - ללב.

כל יהודי ויהודי הוא טוב ורחמן בן רחמן. אין יהודי רע, יש יהודי שלא כיוונו אותו בילדותו ולא חינכו אותו בדרך הטובה והנכונה. לא מאוחר, יהודים יקרים, בניו של בורא עולם. יש עשרת הדיברות - תקיימו אותן! זה הרווח שלכם בעולם הזה, בעולם הבא, בגאולה ומשיח.

בעלי תפקידים בכירים כדאי לכם, כדאי לכם לעשות תשובה ולעבוד ולפעול ביושר ואמת. לא להסתכל על הדברים הטפלים כי תיפלו בהם. כל חברה ואדם, עשירים ואמידים, גם יהודים פשוטים, ייתנו את כספי המעשרות רק בארץ ישראל הקדושה, כי היא מקור הברכה.

בארץ ישראל הקדושה ימשיך הנדל"ן לגדול ולהתפתח עד בלי די. מיליוני יהודים יגיעו ומגיעים ברצף לארץ ישראל. יהודים יקרים! לבנות בנגב, בגליל המערבי, רמת הגולן, בנימין, יהודה ושומרון, בערבה ובבקעת הירדן. להפסיק לבנות במרכז הארץ.

הגבולות שלנו שמורים על-ידי הקדוש-ברוך-הוא ומשיח עבדו. ובכל זאת, צה"ל לשים לב לכל גבולות ישראל, כי האיראנים והחיזבאללה וכל מיני אויבים למיניהם, ערמומיים ויש להם תוכניות להפתיע, למרות שהם הורגים זה את זה. הקדוש-ברוך-הוא מגן בשמיים, משיח מגן בארץ, צבא-הגנה-לישראל מגן בגבולות ישראל והיהודים מתפללים ולומדים תורה. כל השילוב הזה יוצר רצועה חזקה המגינה על כל ארץ ישראל! צה"ל הוא הצבא החזק ביותר בעולם, עושה עבודה בסתר וחלק בגלוי.

איראן רוצה להתגרות בישראל, לא ישירות אבל דרך סוריה. כנראה שאיראן לא יודעת מספיק שחיל-האוויר הישראלי והטילים בישראל יכולים בתוך חמש דקות, להעלים שיירה של שלושים ק"מ נשק ותחמושת – תיעלם מן העולם. לא טעות - חמש דקות! ולא רק, במקביל יפציץ חיל-האוויר גם באיראן.

אבו מאזן, החמאס והמנהיגים, רְאו זה פלא, על מה הם מתווכחים כל היום? כסף כסף כסף... לא אכפת להם מהעם שלהם, לא אכפת להם משום דבר. אכפת להם רק כסף כסף כסף...

החמאס ממשיך לחפור מנהרות חזק ביותר, מכין עצמו למלחמה. הם שולחים מחבלים לכל מיני מקומות, כדי לפגוע ביהודים.

יהודים – להיזהר במעברי חצייה, הם רוצים לדרוס יהודים. יהודים תיזהרו במעברי חצייה!

חלק מהגויים, נראים חיצונית נעימים ומתורבתים אבל הם רוצים לפגוע ביהודים. בחדרי חדרים הם נראים כמו ערפדים. הם לא רוצים שלום, הם רוצים לפגוע בארץ ישראל. הלוואי והיו רוצים שלום, מי לא רוצה.

מצרים נלחמת עם דאע"ש לא בגלל ישראל, אלא מפחדת שדאע"ש ייכנסו לתוך מצרים. סיסי נשיא מצרים, מאוים תמיד וימשיכו לאיים עליו. המוסלמים הקיצוניים, דאע"ש והחמאס רוצים להפיל אותו, רוצים להפוך את מצרים לפרימיטיבית. הם לא רוצים עולם מתקדם.

עיראק אותו הדבר אין שינוי, קללת מגדל בבל פועלת תמיד. היום פועלת לא רק בעיראק - בכל העולם חוץ מישראל.

סוריה, חושבים שיהיה שלום - אין שלום ואין תקנה לעולמים. מורדים נגד חיילי אסד, דאע"ש נגד חיזבאללה, הכל תסבוכת אחת שלמה. כמו שהקדוש-ברוך-הוא הרס את סוריה כליל, ימשיך להרוס את איראן כליל. אבא שבשמיים - אין אצלו מעצורים.

רוסיה מתאמנת בסוריה, מוכרת נשק ותחמושת לסוריה ולעולם כולו, זו הפרנסה שלהם.

בארה"ב ימשיכו אסונות טבע קשים. המים ימשיכו לגלוש בכל מיני מקומות, ועוד איתני טבע יִפְגעו. שהיהודים בארה"ב יפסיקו לבכות ולהתבכיין! הקדוש-ברוך-הוא פותח להם ידיים לעלות לארץ ישראל! לפני שבועיים-שלושה כתבנו במסר שהים רוצה לגלוש - והמים גולשים וגולשים! הים ימשיך לגלוש בשקט בשקט ובסופו של דבר יהיה צונאמי קשה בהרבה מקומות בעולם. יהיו גם אש ושריפות, רעידות אדמה, התפרצויות הרי געש ורוחות קשות.

טראמפ חשב שיעשה שלום במזרח התיכון בין ישראל והפלסטינים. הגיע לארץ ישראל, לא ידע ולא הכיר את הפלסטינים, חשב שהם כמו המוסלמים בארה"ב. הוא נבהל והתחרט שפגש את אבו מאזן והפלסטינים ואמר בליבו: 'אין תקנה איתם'. הקדוש-ברוך-הוא נותן תעסוקה גדולה בארה"ב, כדי שלא יתערבו בארץ ישראל הקדושה. מי שמפריע ומתערב – חוטף מכות קשות ביותר.

אירופה, המסתננים והפליטים אוכלים אותה, בוקר, צהריים וערב. ימשיכו המלחמות ולא ייפסקו הפיגועים. המוסלמים בכל העולם רוצים לשלוט באירופה. לעם ישראל יהיה שקט.

בתורכיהדאע"ש שולט בארדואן, לא יעזור לו כלום. כל התורכים שפגע והרג בהם מחפשים את מפלתו, להפיל ולתלות אותו. זה מה שרוצים המורדים בתורכיה.

ירדן, מלכם ישן וקם, וישן, מרים ידיים למעלה ולא יודע מה לעשות. בינתיים הוא מקבל עזרה גדולה מישראל. הכל מסובך בירדן - חמאס, פלסטינים, כורדים, מסתננים, פליטים, סורים, עיראקים - בית משוגעים.

כל הפצועים בגבולות ישראל - ישראל מטפלת בהם.

צפון קוריאה, דרום קוריאה, סין ויפן -קלחת אחת, כולם פוחדים אחד מהשני. אם מישהו ישלח טיל כלשהו, הכל יהיה שם לבה אחת של אש ענקית, אז כולם פוחדים על ילדיהם ועל חייהם.

צוללות שירצו להפריע לישראל –בורא עולם יפוצץ אותם בתוך המים, ישתק להם את המנועים ולא יעלו מן המים לעולם. כל מי שמפריע ומציק לארץ ישראל, הקדוש-ברוך-הוא מציק לו בצורה קשה ביותר.

בארץ ישראל – הכלכלה הכי טובה בעולם. מי שרוצה להתעשר – יעשר.

צבא-הגנה-לישראל לא להיכנס לשגרה ושאננות, להיות בכוננות. השקט מפחיד יותר מהרעש.

צריך להתפלל בבתי הכנסת ולהזכיר את רחל אימנו בקריאת תהילים, שתשמור על בניה וילדיה. רחל אימנו מתעוררת וקמה לבקשת עם ישראל. קברי צדיקים וקברי האבות בארץ ישראל - אין מעליהם בעולם. כשיהודים מתאספים בבתי כנסת במניין, ומכוונים בקריאת תהילים, ומבקשים מרחל אימנו שתעזור לעם ישראל - היא מגיעה בכבודה ובעצמה למקום שמזמינים אותה ובאה בשמחה.

הקדוש-ברוך-הוא מבקש בכל לשון של בקשה מהאבות והאימהות היהודים, לשמור על בנותיכם ובניכם מלהתעסק עם גויים ומהתבוללות. הגויים רוצים להרוס את העם היהודי. סמים, הימורים, שתייה חריפה והתבוללות – לא שייכים לעם היהודי! העם היהודי הוא עם משכיל, חכם ונבון ולא בשביל להתעסק עם השטויות האלה.

משיח צדקנו - הכל בכיוון הנכון! פועל ועובד בדרך הנכונה, מכוון אותו בורא עולם משמיים. הכל מדויק יותר ממדויק באלפית שניה, בכל רגע, בכל מקום שנמצא - הכל מכוון מריבונו של עולם! משיח מגן ופועל להגן על גבולות ישראל, על הצפון, לבקש רחמים גדולים על עם ישראל, מתפלל לקדוש-ברוך-הוא שיתבטלו גזירות קשות מעל עם ישראל.

משיח, מ- א' באלול, פתח לו בורא עולם דרכים חדשות וגדולות, הרים אותו ברוחניות בדרגה גבוהה מאוד, כדי להכין אותו למשיח בפרהסיה!

באדיבות: אתר "תאיר נרי"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר