כתב אישום

נתניהו על החלטת מנדלבליט: יתנדף בשימוע

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס להחלטת היועץ המשפטי לממשלה להעמיד לדין את רעייתו במסגרת פרשת המעונות ואמר: "גם זה יתנדף בשימוע" (חדשות, משפט)

ישי כהן | כיכר השבת |
שרה נתניהו ( צילום ארכיון: פלאש 90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הצהריים (שישי) להחלטת היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט להגיש כתב אישום - בכפוף לשימוע - נגד רעייתו שרה בחשד להפרת אמונים וקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות במסגרת פרשת המעונות.

נתניהו האשים את מי שזכה למעמד עד מדינה ושימש בעבר כאב הבית של המעון - מני נפתלי: "ההוצאות על מזון וארוחות מוזמנות בחמגשיות התנפחו באורח פלא בתקופתו של עד המדינה מני נפתלי כאב הבית, וצנחו באורח פלא כשעזב".

לדבריו: "למה ההוצאות זינקו דווקא בשנים האלה? מי אכל או לקח את הכמות העצומה הזו חמגשיות וארוחות, שהספיקה לקבוצת כדורגל? בוודאי לא משפחת נתניהו. שתבינו, על זה מתבסס כל הסיפור נגד רעיית ראש הממשלה".

נתניהו התייחס להחלטת מנדלבליט לסגור את מרבית התיקים נגד רעייתו ואמר: "סיפרו לנו על רהיטי הגן, החשמלאי, הבקבוקים, המלצרים, המטפלת - נשאר בסוף רק הסיפור ההזוי והשקרי של החמגשיות שאת רובן המכריע הזמין מני נפתלי. גם זה יתנדף בשימוע".

מוקדם יותר דווח כי היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט הודיע הבוקר על כוונתו להעמיד לדין את אשת ראש הממשלה שרה נתניהו ב"פרשת הזמנת הארוחות" בכפוף לשימוע בעבירות של קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, מרמה והפרת אמונים. בין השאר קבע היועץ כי נתניהו פעלה עם סמנכ"ל מבצעים ונכסים במשרד ראש הממשלה, עזרא סיידוף, ליצירת מצג שווא שלפיו במעון לא מועסקת מבשלת. במצב זה הוזמנו ארוחות ממסעדות ומשפים. במסגרת החקירה עלה חשד לזיוף חשבוניות כך שהעלות חולקה למספר רב של מנות כדי לעקוף את תקרת ההזמנות. בעניין זה יועמד לדין עזרא סיידוף אך לא נמצאה תשתית ראייתית נגד שרה נתניהו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר