יידו אבנים

חרדים קיצונים הפריעו להורדת "שלטי צניעות"

עשרות קיצונים יידו הבוקר אבנים וחוללו מהומה בניסיון למנוע הורדת "שלט צניעות" ברמת בית שמש. כח משטרה שהוזעק למקום פיזר את המוחים ועצר את אחד ממפרי הסדר (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
שלט צניעות בבית שמש (צילום: ארכיון כיכר השבת)

ברחוב יהודה הנשיא בעיר בית שמש, התחוללה הבוקר מהומה סביב פרק נוסף בסאגה הלתי נגמרת של תליית "שלטי הצניעות", הסרתן וחוזר חלילה.

עשרות חרדים קיצונים ניסו למנוע מעובדי העירייה להוריד את "שלטי הצניעות" בשכונת רמת בית שמש ב, זאת תוך יידוי אבנים לעבר שוטרים שהוזעקו להגן על העובדים.

המוחים הקולניים ניסו לחסום את הכביש, ואחת מהאבנים שיידו אף פגעה בניידת המשטרה וגרמה לה נזק קל. המשטרה פיזרה את ההתקהלות ועצרה את אחד מהמפגינים.

תליית שלטי צניעות חדשים בבית שמש, באישון ליל (צילום ארכיון: יעקב לדרמן, פלאש 90)

כזכור, בעבר הסירה העירייה מספר פעמים את השלטים הקוראים לנשים שלא לעצור או לעבור ליד בתי הכנסת במקום, בהוראת בתי המשפט שחייבו אותה שוב ושוב לעשות זאת ואף איימו עליה בהטלת קנסות כספיים כבדים.

מדוברות המשטרה (נמסר: "כמה עשרות חרדים הפרו את הסדר ברחוב נהר הירדן בבית שמש בעקבות פעילות של גורמי הרשות המקומית להסרת שלטים שנתלו ברחוב. מפירי הסדר ניסו לחסום את הכביש ויידו אבנים לעבר השוטרים שגרמו לנזק לשמשה של ניידת. המשטרה עצרה חשוד בידוי האבנים והפרת הסדר. כרגע שקט. המשטרה ערוכה במקום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר