מתקפל

יאיר נתניהו הסיר את הקריקטורה האנטישמית שפרסם

בנו של ראש הממשלה הסיר הערב את הקריקטורה שפרסם ועוררה סערה במערכת הפוליטית. אנשי שמאל וימין רבים תקפו את הפרסום וטענו לאנטישמיות (בארץ)

יאיר נתניהו. ארכיון (צילום: צביקה טישלר ynet)

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה הסיר הערב (ראשון) מעמוד הפייסבוק שלו את הקריקטורה השנויה במחלוקת שפרסם אמש, ובה נראו המיליארדר היהודי ג'ורג' סורוס, אהוד ברק, אלדד יניב ומני נפתלי עם חמגשית. תחת הכותרת 'שרשרת המזון'.

הקריקטורה של נתניהו הבן גרמה לסערה של ממש במערכת הפוליטית ופוליטיקאים רבים ודמויות ציבוריות יצאו חוצץ נגדה. האחרונה שבהם, הייתה דווקא ג'ודי ניר מוזס-שלום, רעייתו בנפרד של השר לשעבר סילבן שלום, הנמנית על מחנה הימין אך מוגדרת כיריבה פוליטית של נתניהו.

גודי פרסמה הערב פוסט בדף הפייסבוק שלה וכינתה את הקריקטורה כ"הסתה נגד העם היהודי". עוד כתבה אשת התקשורת: "סבי, סבתי ודודיי מצד אמי נרצחו בשואה בגלל הסתה כמו שהסית הבן של האיש שהכי צריך לשמור על העם היהודי".

גם הרמטכ"ל לשעבר, בני גנץ, התייחס לפוסט של נתניהו, וכתב: "הפוסט לא היה צריך להיכתב, לא רק כבנים לשורדי השואה, אלא כל מי שערכים הם נר לרגליו, ללא שיוך מגזרי ופוליטי מתקומם על התוכן והסגנון. את הימים שלפני ראש השנה יש להקדיש לבקשת סליחה והפסקת השיח המשניא, המסית והמפלג".

קדמו לגנץ ושלום חברי כנסת מהאופוזיציה והקואליציה שיצאו חוצץ נגד הפוסט של נתניהו הבן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר