העו"ד של האברך החרדי חשף: המוסר הכפול של המשטרה

במהלך הדיון אמש (יום ראשון) על הארכת מעצרו של צעיר מחסידות גור שנעצר במהלך המהומות בערד במוצאי השבת, חשף פרקליטו כי בעבר ביקשה המשטרה מהקהילה החסידית לפעול למשיכת תלונה פלילית כנגד תושב לא דתי לאחר שאיים באקדח על אברכים. כל הפרטים מהדיון (חדושת, חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

במסגרת הדיון אמש (ראשון) על הארכת מעצרו של צעיר מחסידות גור שנעצר במהלך המהומות בין הפעילים האנטי דתיים לאברכים בערד, חשף פרקליטו עו"ד צביקה רוזנטל כי בעבר ביקשה המשטרה מהקהילה החסידית לפעול למשיכת תלונה פלילית כנגד אדם חילוני המתגורר בעיר ומשרת כטייס בחיל האוויר, זאת לאחר שאיים באקדח על אברכים.

עו"ד רוזנטל הבהיר לבית המשפט כי עסקינן במעצר שווא של אברך תמים אשר כאב את כאבה של קהילתו כאשר מאות מפגינים החליטו לתלות תמונה של מנהיג רוחני כדי לבזותו.

"כוונתי לאדמו״ר מגור שיש לו כ-90,000 חסידים", אמר העורך דין, "אם היו כותבים 'מוחמד לכלכת את ערד' המשטרה לא הייתה יושבת בשקט. כשמדובר בחסידות גור וכשיאיר לפיד מתערב באופן אישי במה שקורה בעיר ומבקש מהמשטרה לבצע מעצרים נגד חסידות גור, הופכת המשטרה למסע יחסי ציבור ולוקחת אברך תמים כביכול הוא זה שתקף קצין".

בשלב זה חשף רוזנטל: "אני מזכיר תיק שהתנהל לפני אדוני, בעניין חייל מחיל האוויר שהגיע בשבת חמוש באקדח ואיים על חסיד בעיר ערד. המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו ולאחר מכן פנתה המשטרה מחסידים להסיר את התלונה נגדו כדי לא לפגוע בו באמצעות רישום פלילי. באותו רגע ביקשה בעצם המשטרה להסיר כל אחריות מכך שחייל יכול לעלות מחר במטוס ולפגוע בכל אדם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר