"החרדים גנבים"

אייל ברקוביץ' השתלח; גואטה: "אתבע אותו"

השדרן אייל ברקוביץ' תקף בחריפות את חבר הכנסת יגאל גואטה וטען כי "החרדים גנבים", לאחר מכן ניסה ברקוביץ' להתנצל על דבריו הבוטים אך גואטה מאיים לתבוע אותו (ברנז'ה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
אייל ברקוביץ' (צילום: רוני שוצר, פלאש 90)

העימות על משחקי הכדורגל בשבת, גלש לדיון חריף מאוד אמש (א') בין שחקן הכדורגל לשעברצ2 אייל ברקוביץ' לחבר הכנסת יגאל גואטה מש"ס, אשר עלה להתראיין בנושא. במהלך הדיון התלהטו הרוחות, כאשר הציע חבר הכנסת כי המשחקים ייערכו בימי חול, כמו שני ושלישי. באותו שלב החליט ברקוביץ' להתנצח עם חבר הכנסת. לאחר דין ודברים, שהפך להיות חריף, הודיע חבר הכנסת גואטה כי הוא מתכוון לתבוע תביעת דיבה את ברקוביץ'.

גואטה אמר במהלך הדיון הסוער כי "המשטר של סדאם חוסיין וקדאפי נגמר מזמן. אני מדבר פה הכי תרבותי. אני לא צועק ולא צורח. אין שום סיבה שהילד שלי ישחק כדורגל, ושלא יתנו לו צ'אנס". ברקוביץ' נכנס לדיון באותו הרגע ואמר: "מי שלא רוצה, שלא ישחק".

גואטה שאל את ברקוביץ': למה אתה מונע ממני לראות כדורגל והאחרון הגיב לו: "אתה לא מבין בכדורגל. זה כמו שאני אבוא לסיעה שלך ויתערב בדברים שאתם עושים. שב בצד, אל תתערב. אתה סתם בא לגנוב פה כותרות, לא ייצא לך מזה כלום, תתעסק בסיעה. אין לך מושג בכדורגל, אל תתערב. אל תגנוב כותרות, שב בצד. אף אחד לא התערב לך בשבת, שתהיה לך אחלה שבת. אתה חושב שהוא מסורתי, וזה לא מעניין. כדורגל היה בשבת, ויהיה בשבת. ואתה בא לגנוב פה כותרות על כלום. אם היה תלוי בי, לא היית עולה לשידור בכלל. מותר גם לחלוק על אייל ברקוביץ'. אתה לא מכיר את הכדורגל בישראל, אתה סתם מבלבל את המוח. אם אתה בא להגיד שהילדים ישחקו בשני או שלישי, אתה אומר סתם. אין לנו מגרשים לשבת, אתה רוצה שיהיה באמצע שבוע? מה לו ולכדורגל".

מרגע זה, כשחבר הכנסת ברקע ניסה להגיב, הוסיף ברקוביץ': "אם הייתם דואגים שיהיו מתקנים, אולי היה אפשר לדבר. הם לוקחים את הכל לחרדים שלא עובדים. איך יהיה? לכל אוכלי החינם שלו הוא לוקח. אתה יודע על מי אני מדבר, על אוכלי חינם, אלה שלא עובדים ואוכלים חינם. הנה, הוא בא לנו משום מקום, בנאדם שבחיים לא דרך על מגרש. כולם יודעים איזה אוכלי חינם וגנבים אתם בש"ס. כולם יודעים איזה גנבים אתם. גנבים, המקום שלכם בכלא. אתם גנבים. בחיים הציבור לא שילם לי שקל. אתה אוכל חינם. לך, יא גנב, לך. צריך להכניס אותך לכלא. אתה גונב כספים".

היום בפתח תוכניתו ניסה ברקוביץ' להתנצל על הדברים הבוטים ואמר כי מדובר במיעוט בלבד וכי הוא חוזר בו מהכללות הגסות בהן דיבר כלפי החרדים וכלפי ח"כ גואטה.

בתגובה לדברים, אמר היום ח"כ גואטה ל'מעריב': "מדובר בדברי בלע שקריים וחמורים מאוד שבהם התבטא אמש אייל ברקוביץ, הוגשה נגדו תביעת דיבה, בה הוא יצטרך להסביר את דברי הבלע וההסתה באופן אישי, וכנגד ציבור שלם. בנוסף לכך הוגשה תלונה לרשות השניה להשעות אותו לאלתר, האיש אינו ראוי לקבל במה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר