בעקבות ראיון ל"כיכר השבת"

תלונה על סחיטה באיומים והסתה נגד בכיר בעיריית ערד

דבריו של סגן ראש עיריית ערד אתמול ל"כיכר השבת" הובילו להגשת תלונה נגדו בידי הרב ביאלוסטוצקי. העיר סוערת גם הבוקר עם עימותים נוספים בין אברכי גור לבין השוטרים (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-כ"א באלול תשע"ז | 12.09.17
אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לכתבה (צילום: מאיר אלפסי, כיכר השבת)

בעקבות הראיון ל"כיכר השבת" שהעניק אתמול סגן ראש עיריית ערד עופר ארצי, הנמנה על הפעילים המרכזיים הנאבקים בהתחרדות העיר, הוגשה נגדו תלונה למשטרה.

כזכור, בראיון הצהיר ארצי כי אם הציבור החרדי המתגורר בעיר יוותר על הפעלת צופרי השבת הרי שהם מצידם יוותרו על הצבת השלטים הפוגעניים נגד הרבי מגור. בשל כך הגישו נגדו הרב צבי ביאליסטוצקי ועו"ד צביקה רוזנטל תלונה למשטרת ערד בגין הסתה וניסיון לסחיטה באיומים, בגלל העולה מדבריו כי אם לא ייענו לדרישות החילונים הם יציפו את העיר בכרזות פוגעניות.

הראיון שהכעיס • צפו (צילום: כיכר השבת)

בתוך כך, הרוחות בערד לא שקטות מאז ההפגנה הגדולה והאלימה במוצאי השבת האחרונה, והמשטרה ממשיכה לזמן אברכים ונשותיהם לחקירות ממושכות, והבוקר (שלישי) אף התחולל עימות נוסף בין שוטרים לחסידי גור, בעת ניסיון מעצר של אברך ברחוב ורד בעיר, שגרם לעימות עם חסידים שהגנו על הכניסה לבנין מגוריו ולא אפשרו את כניסת השוטרים אליו.

הבוקר אף ביקשה המשטרה להאריך שוב את מעצרו של חסיד גור בן 22 מערד, שתועד על ידה כשהוא "יושב" על סגן מפקד התחנה, לאחר שלפי החשד הכניע אותו בתום עימות פיזי.

חבריו החסידים טוענים, כי בשל הדוחק הוא בסך הכל נפל על סגן המפקד ולא כפי שאולי נראה בתמונה, וכן ש"הדרישה להמשך מעצר היא בגלל אגו של סגן המפקד". עורך דינו ידרוש בבית המשפט בבאר שבע לשחררו לפחות למעצר בית.

מהמשטרה נמסר בצהריים כי "במהלך המחאה שנערכה במוצאי שבת בערד, עצרו שוטרי משטרת ישראל, בחור בשנות ה-20 לחייו בחשד שתקף שוטרים שפעלו בשטח, היום בתום חקירה ולאחר ביסוס התשתית הראייתית בכוונת פרקליטות מחוז דרום להגיש כנגדו כתב אישום".

התלונה שהוגשה נגד ארצי

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר