בורות שערורייתית

אבי גבאי: "אסור לילד ממאה שערים לגעת באימא שלו"

יו"ר המחנה הציוני אבי גבאי הפגין בורות בתגובתו להחלטת בג"ץ על גיוס תלמידי הישיבות, כשהכניס משפטים שקריים המציגים את החרדים באופן משפיל ומעוות • צפו (אקטואליה)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
השקרים של אבי גבאי (צילום: מתוך פייסבוק)

יו"ר 'המחנה הציוני', השר לשעבר אבי גבאי, התייחס אמש (שלישי) להחלטת בג''ץ לבטל את חוק הגיוס הנוכחי לתלמידי ישיבות, והוסיף אמירה תמוהה למדי.

בדבריו בכינוס של פעילי המפלגה בירושלים אמר גבאי בין היתר: ''אני מהחוק הקודם לא התרגשתי. כי מה ראינו? ראינו שגייסו עוד קצת חרדים אבל בגיל 25 עם שלושה ילדים - והם מקבלים 7000 שקל".

''זה לא שפתחו חטיבת צנחנים חדשה. גייסו הרבה מאוד משגיחי כשרות. אני בעד שיהיו אנשים שלומדים תורה, בגבול מסוים, ואני בעיקר בעד שמי שעושה צבא יקבל עבור זה, שנכבד ונעריך את אלה שכן עושים צבא ולא רק נילחם באלה שלא עושים צבא. מי שעושה צבא יקבל שכר מינימום בישראל. אחרים יצטרכו לעשות שירות אזרחי או שירות אחר, אבל בסופו של דבר מה שחשוב זה שמי שעושה צבא יקבל את מה שמגיע לו''.

וכאן הוסיף משום מה יו"ר המחנה הציוני אמירה אומללה ושקרית: ''ילד שגדל במאה שערים אסור לו לגעת באימא שלו, ללחוץ יד לאימא שלו אסור לו, אז אנחנו באמת מצפים שהוא יבוא להיות חייל בנח''ל? באמת אתם חושבים שזה יקרה?", אמר גבאי.

''זה הרי לא יקרה אז בואו נכבד את מה שכל אדם יכול לעשות ואת מה שהוא לא יכול, ובעיקר נדאג למי שעושה עבורנו ושומר עבורנו על המדינה הזאת", סיכם אבי גבאי.

מיותר לפרוך את ההתייחסות השקרית של יו"ר המחנה הציוני אודות הקשר החסר בין אמהות חרדיות לילדיהן, אך הוא טעה עובדתית גם בפרטים בסיסיים נוספים, כשנראה שאינו מעודכן בפתיחת מסלולי הגיוס שמשלבים חרדים בזרועות צה''ל השונות, וכן בשכר החיילים הנשואים שאינו מגיע ל-7000 שקלים אלא עומד על כחמשת אלפים ש"ח.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר