הישראלים קבעו

אשת התקשורת המשפיעה ביותר: סיון רהב מאיר

אזרחי ישראל בחרו בסיומה של שנת תשע"ז, דווקא בסיון רהב מאיר החרדית כאשת התקשורת המוערכת והמשפיעה ביותר. הרחק מאחוריה: יונית לוי ואילנה דיין הוותיקות (ברנז'ה, אנשים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
רהב מאיר (צילום: מתוך חדשות 2)

מי הן נשות התקשורת המוערכות ביותר על ידי הציבור הישראלי? על השאילה הזאת התבקשו לענות הנשאלים בסקר מדגמי שערך העיתון 'גלובס'.

מתשובות הנסקרים עלה בבירור, כי סיון רהב-מאיר, מגישת חדשות 2 ובעלת טור ב'ידיעות אחרונות', היא אשת התקשורת המשפיעה והמוערכת ביותר לשנת תשע"ז.

21 אחוזים הביעו כלפיה את הערכתם הרבה ביותר, כשהיא מותירה מאחוריה נשות תקשורת בולטות וותיקות אחרות. יונית לוי מחדשות 2 קיבלה בסקר זה רק 13 אחוזים, אילנה דיין מתכנית התחקירים 'עובדה' עם 11, תמר איש-שלום מחדשות 10 - 7 אחוזים וטלי מורנו עם 6 אחוזים בלבד.

יצויין, כי מפילוח תוצאות ההצבעה בין דתיים לחילוניים עולה, כי מבין הנשאלים הדתיים שהתבקשו להשיב מיהי העיתונאית המשפיעה והמוערכת ביותר כיום בישראל, קיבלה סיון רהב-מאיר לא פחות מ-50 אחוזים הסבורים כי היא ראויה לתואר זה.

ניתן להעריך, כי היותה של אשת התקשורת החרדית הוותיקה דמות כה מוערכת, נובעת רבות גם בשל העובדה כי היא הפכה עם השנים גם לקול משפיע בתחום לימודי היהדות, עם הרצאותיה הרבות בנושא ופרסומיה היומיים המחזקים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר