אל תצלמו אחרים: ככה עושים את זה נכון בסלפי

כשהיינו קטנים חלמנו שתהיה לנו מצלמה משלנו שנוכל לתעד את מה שעובר עלינו ביום-יום, כל נוף ילדותנו תועד באלבום תמונות - אבל משום מה היינו צריכים אחרים שיצלמו אותנו. העידן הדיגיטלי הפך את הסלפי לדבר היחידי שאחראי על איך שנזכור את עצמנו. לפחות תעשו את זה נכון (צרכנות, שיווקי)

אל תצלמו אחרים. אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

אפשר לדבר על היתרונות והחסרונות של העידן המודרני מאז נכנסו הסמארטפונים לחיינו, אבל אי אפשר לברוח מהעובדה שכל עולם הצילום שינה את פניו כמעט לגמרי.

מצאתם את עצמכם עומדים מול נוף מדהים? הגיע רגע משפחתי מרגש? בעבר הייתם עומדים בפני הדילמה הגדולה מכל: לצלם בעצמכם ולא להיות נוכח באירוע, בתמונה, בזיכרון, או לבקש ממישהו אחר שיצלם אתכם עבורכם, ומה קורה אם אתם לבד באותו רגע מכונן? מה קורה אם אתם רוצים להצטלם עם סבתא כאן ועכשיו?

נכון, לפעמים אנחנו מקבלים בקלות מדי בכל מה שקשור לסלפי. אבל עולם הסרטונים והתמונות גדל וגדל ואם אתה לא שם - זה כמעט אומר שאתה לא קיים. הסמארטפונים שיכללו את הצילום, יוטיוב בצמיחה אדירה, אם יש לך פייסבוק בטח כבר נתקלתם באפשרות ליצור לבד סרטונים בלייב, לאן שלא תלכו המצלמה כבר לא שימושית ואין צורך ללכת לצלם מקצועי רק כדי לקבל תמונה אחת אחרי שבוע (מישהו זוכר? פילים?) - היום זה אתם והסמארטפון שלכם.

אין צורך בצלם מקצועי. אילוסטרציה. צילום: שאטרסטוק

בשביל הסלפי הנכון, השתכללו בשנים האחרונות מוצרי חובה לכל מי שמחפש את כלל זוויות הצילום ואיכותם: משלט בלוטוס לצילום מרחוק ועד מיקרופון לסמארטפון ועוד ועוד. החצובות עצמן השתדרגו עם השנים והיום תוכלו למצוא במגוון גבהים מהמיני חצובה ועד חצובה מקצועית ברמה גבוהה.

כשהייתם ילדים חלמתם לקבל מצלמה במתנה ולהתחיל לתעד ולעצב את הזכרונות שלכם בעצמכם? דרך הסמארטפון אתם לא רק שם, אלא אתם יוצרים את העולם שלכם כפי שרק אתם תרצו. רק תעשו את זה נכון.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר