התנהגות מחפירה

נהג אגד השתלח בנוסעת: את חרדית, אסור לך לדבר איתי

נהג אגד שגבה בטעות סכום מופקע מנוסעת סירב להשיב את כספה ובמקום זה החל להשתלח ולהקניט אותה: "את חרדית ואסור לך לדבר עם בנים". הנוסעת: "חשתי מושפלת" (חרדים)

הושפלתי על ידי הנהג כל הנסיעה (צילום: שאטרסטוק)

חרדית תושבת ראשון לציון טוענת כי נהג אוטובוס בו נסעה, גבה ממנה מחיר מופקע, וכשביקשה ממנו להשיב לה את כספה - בחר להשפיל אותה בקריאות מעליבות.

המקרה אירע היום (רביעי) בקו 10 של אגד בראשון לציון. האשה שעלתה לאוטובוס עם שני ילדיה הקטנים (4, ושלושה שבועות) הגישה לנהג שטר של חמישים שקלים ורב קו וביקשה ממנו לשלם על נסיעה בודדת, הנהג שהיה עסוק בשיחה עם אחת הנוסעות נטל ממנה את הכסף אך הטעין את כל הסכום, כשאמרה לו הנוסעת כי בקשה ממנו במפורש רק נסיעה אחת אמר לה הנהג כי אין לו אפשרות להחזיר כסף.

האשה שהייתה זקוקה לכסף, אמרה לנהג כי הטעות היא שלו וכי כעת היא "תקועה ללא מזומן וללא אשראי" ולכן היא מבקשת ממנו לתקן את הטעות שנגרמה באשמתו, כשהיה עסוק בשיחות עם נוסעות אחרות.

בתגובה, הרים עליה הנהג את קולו וקרא לה "חרדית עם מטפחת, אסור לך בכלל לדבר עם גברים", תוך שלטענתה, הוא משפיל אותה בפני נוסעי האוטובוס על כך שהיא "מסתובבת בלי כסף".

בשיחה עם "כיכר השבת", אמרה הנוסעת: "עמדתי על יד הנהג שלוש תחנות, ובזמן הזה הוא לא הפסיק לצעוק, לרדת עליי ולדבר אליי בזלזול בפני כל האוטובוס וילדיי"

ניסינו שוב ושוב לקבל את תגובת אגד למקרה, אולם ללא הצלחה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר