מגיב לליצמן וגפני

השופט רובינשטיין שולח את גפני וליצמן ללמוד 'חפץ חיים'

עם פרישתו בית המשפט העליון מתייחס השופט אליקים רובינשטיין למתקפה נגדו בעקבות ביטול חוק הגיוס ובתגובה שולח את גפני וליצמן ל'חפץ חיים' ולפיוטי הסליחות (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
השופט אליקים רובנשטיין (צילום: יונתן סינדל / Flash90)

המשנה לנשיאת בית המשפט העליון, השופט אליקים רובינשטיין, שסיים היום (חמישי) את תפקידו, התייחס למתקפות מצד ראשי 'יהדות התורה' השר יעקב ליצמן וח"כ משה גפני, שתקפו אותו בשל העובדה שהיה שותף לביטול חוק הגיוס, למרות שהוא חובש כיפה והגדירו אותו "אנטי דתי".

בראיון לרשת ב' אמר השופט רובינשטיין: "אני יכול לומר שהנושא הזה נושא באמת כבד. צר לי רק שמוצגת הפסיקה, אומנם אני לא כתבתי את פסק הדין העיקרי אלא הנשיאה, הפסיקה שלנו - כולל שלי - מוצגת על ידי גורמים כאילו היא אנטי דתית, או כל מיני דברים מהסוג הזה.

"אני מציע למי שאומר את זה שקודם יקרא את הפסק הדין, ויעיין בספר החפץ חיים, שמירת הלשון על לשון הרע, מחר יום השנה של פטירתו של בעל החפץ חיים זצ"ל".

רובינשטיין שלח בנוסף את ליצמן וגפני לעיין בפיוטי הסליחות של בני עדות המזרח: "יזכור מה אומרים בפיוטים של הסליחות של בני עדות המזרח, 'רחץ וטהר, ואל תאחר בטרם ימים פונים', אלא חלק מהאנשים שמתעסקים בנושא אלא ב...".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר