עם פטיש ענק

פרצו לדירה וגנבו יהלומים ודולרים • צפו

שני הגנבים פרצו לדירה בראשון לציון כשהם מצוידים בפטיש ענק וגנבו אקדח, אלפי דולרים, יהלומים ותכשיטי זהב. מצלמות האבטחה תיעדו אותם נכנסים לבניין והם נלכדו (משטרה)

(צילום: דוברות המשטרה)

פעילות מודיעינית וחקירתית של משטרת ישראל, תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים, הביאה למעצר ארבעה חשודים והגשת כתב אישום נגדם, בגין ההתפרצות לדירה בראשל"צ וגניבת אקדח, אלפי דולרים, יהלומים ותכשיטי זהב.

תחילתה של החקירה בתלונה שהוגשה, בתחילת החודש שעבר, על התפרצות לדירה ברחוב האלוף דוד בראשל"צ.

על פי כתב האישום שהוגש נגד המעורבים , הזמין אחד הנאשמים, בן 34 מרמלה, את המתלונן לביתו לאור היכרות מוקדמת ביניהם, בעוד המתלונן עלה לביתו של הנאשם, שכפל בנו בן ה-18, הנאשם גם הוא בהתפרצות, את מפתח הדירה של המתלונן באמצעות הטבעתו על גבי פלסטלינה.

עוד עולה מכתב האישום, כי לאחר שכפול המפתח התקשר הנאשם לשותף נוסף בהתפרצות, בן 42 מראשל"צ, וביקש ממנו לבוא בדחיפות "כן, דחוף דחוף דחוף זהו ה... זה האוכל מוכן. זה הכל בסדר... הלכתי לקנות לך דברים. הכנתי לך... מה שביקשת".

כשלושה שבועות לאחר מכן פרצו השלושה, ביחד עם שותף נוסף בן 26 מחולון, לדירתו של המתלונן, שברו את הקיר המסתיר את הכספת וגנבו ממנה אקדח, 15,000 דולר במזומן, זהב ויהלומים.

הארבעה נעצרו בתאריך 4/9/17 ומעצרם הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בראשל"צ. השבוע כאמור, הגישה התביעה המשטרתית כתב אישום בעניינם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר