הגיוס והכשרות

הגר"מ מאזוז לשופטי בג"ץ: "אין אפשרות להילחם בתורה"

הגאון רבי מאיר מאזוז התייחס לפסיקות בג"ץ, תקף את השופטים: "שיחשבו קצת השופטים שלנו", ואמר כי הם לא יצליחו להילחם בתורה. "יום אחד יתנו להם שכל ישר" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
הגאון רבי מאיר מאזוז (צילום: עזרא טרבלסי)

ראש ישיבת 'כסא רחמים' הגאון רבי מאיר מאזוז התייחס אמש (מוצאי שבת) להחלטות בג"ץ מהשבוע האחרון, לבטל את חוק הגיוס המאפשר לתלמידי הישיבות הקדושות להמשיך וללמוד בהיכלי התורה, ולאפשר לבעלי מסעדות להציג עצמם ככשרים גם ללא תעודה ופיקוח הרבנות הראשית.

במהלך שיעורו אמר הרב מאזוז: "אין אפשרות להילחם בתורה, מה שלא יעשו הבג"ץ ואחרים... נלחמים בישיבות".

"שיחשבו קצת השוטים שלנו, הם חושבים שכל העולם בידם. 'מה יאבדו ואתה תעמד'", אמר הרב מאזוז בהתייחסו לשופטי בג"ץ.

"עוד דבר", הוסיף הרב והתייחס לבג"ץ הכשרות, "עשו כל אחד יכול לכתוב על החנות שלו 'כאן כשר', הכל כשר למהדרין, אם אני אמכור תרופות ויאמר שהתרופות האלו טובות, מי שייקח אותם אם הוא מת - יחיה, יאמינו לי?

"איך אתה מוכר ואומר כשר? על סמך מה? על סמך סבתא שלך? צריך פיקוח. שום דבר, עם ישראל יאכלו רק במקום שיש בו כשרות מהודרת. לא תוכלו להילחם בתורה! נלחמו בתורה כבר 4000 שנה, כל העולם כולו, עזר להם? לא עזר להם כלום".

הרב התבטא והוסיף: "יבוא פעם שכל שופטי בג"ץ חוזרים בתשובה. כולם מניחים תפילין ושומרי שבת.. יום אחד מהשמיים יתנו להם את השכל הישר ונזכה לגאולה שלימה".

לקראת סיום השיעור התייחס הגר"מ מאזוז לסערת משחקי הכדורגל בשבת: "יש הזדמנות לראש הממשלה ואחרים לתת למנוע את המשחקי כדורגל בשבת, יעשו אותם באמצע השבוע. זה תלוי בראש הממשלה, אם ראש הממשלה רוצה לזכות בעולם הזה ובעולם הבא - אם יעשה הדבר הזה, יהיה לו עוד קדנציה ועוד קדנציה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר