בתי מלון בחגים: אפשרי עדיין למצוא מקום?

בתי המלון עדיין לא התאוששו מעומס החופשות ושיטפון ההזמנות של יולי - אוגסט וחודש תשרי - חודש החגים עט עליהם ומאיים לסתום את החורים האחרונים שנותרו על לוח ההזמנות, מרבית החדרים במלונות כבר בתפוסה מלאה (תיירות, שיווקי)

עומס בבתי המלון בארץ. טלחופש (צילום: טלחופש)

יש תאריך יהודי שגם אחרון המלצרים או עובדי המלוונות בארץ מכירים היטב, זהו חודש תשרי, חודש זה מתאפיין בעומס בבתי מלון ברחבי הארץ.

בתי המלון עדיין לא התאוששו מעומס החופשות ושיטפון ההזמנות של יולי - אוגסט וחודש תשרי - חודש החגים עט עליהם ומאיים לסתום את החורים האחרונים שנותרו על לוח ההזמנות, מרבית החדרים במלונות כבר בתפוסה מלאה.

כל חג וחג מתאפיין בסוג אחר של אורחים, בראש השנה וביום כיפור המלונות בערים דוגמת ירושלים יהיו מלאים באורחים רבים שיבקשו להתפלל בחגים בבתי הכנסת המרכזיים כך גם מלונות במרכז, בחג הסוכות המלונות יהיו עמוסים באורחים מחו"ל הרגילים להגיע ארצה לחג ולעלות לרגל כמקובל ולבקר בין הייתר בכותל המערבי.

מלונות פופלאריים יהיו מלונות המציעים לאורחים סוכה וארוחות חג, באתר 'טלחופש' נערכים כבר כמה שבועות לשטף ההזמנות לקראת החגים, עיקר ההזמנות הן למלנות אך גם חלקם של חברות הנופש המאורגן אינו נופל ומרבית הקבוצות כבר מלאות.

ב'טלחופש' מציינים כי קיים אופי חדש ואופנתי בשנים האחרונות לקבוצות נופש בראש השנה המדגיש את תפילות ראש השנה ויום כיפור, אותן קבוצות מציעות לאורחים ארוחות חג משותפות לבחירה כשגולת הכותרת היא התפילות בבית הכנסת של המלון המלוות בחזנים ובמקהלות מהשורה הראשונה, האורחים הם בדרך כלל חובבי ז'אנר החזנות, האורחים ייהנו גם מהבדלה במוצאי שבת מלווה בגיטרות ובמקהלות בעלי אופי 'קרליבכי'.

כאמור בשנים האחרונות החופשות בחגים הפכו לדבר שבשגרה וכשיש רצוי נמצא המצוי.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר