מתנה לשנה החדשה

חרדי מירושלים זכה בלוטו ב-11.2 מיליון שקלים; "אעזור לילדים"

בהגרלת הלוטו שנערכה ביום שלישי שעבר עלה שמו של תושב ירושלים, חרדי, כמי שזכה בלא פחות מאחד עשר מיליון ומאתיים אלף שקלים, לצד 3 נוספים שזכו באותו הסכום (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Abir Sultan/Flash90)

תושב ירושלים כבן 60, חרדי, הוא אחד מארבעת הישראלים שזכו ביום שלישי האחרון בפרס הראשון בהגרלת הלוטו על סך 11.2 מיליון שקלים.

חמישה זכו בפרס הראשון, שעמד על 5.6 מיליון שקלים, אך ארבעה מהם הכפילו את סכום הזכייה לכדי 11.2 מיליון, לאחר ששלחו טופס דאבל לוטו.

כשהגיע היום (ראשון) הזוכה החרדי למשרדי מפעל הפיס כדי לקבל את הפרס, הוא אמר: "זו זכייתי השנייה". "הזכייה הראשונה היא אשתי", הוא הסביר, כשנשאל מהי זכייתו הראשונה.

הוא אף ציין, כי "יש לי משפחה ברוכת ילדים ונכדים. הזכייה לפני ראש השנה תאפשר לי לחגוג את החג בשמחה רבה ובשפע. אנחנו לא יכולים לאכול עם שתי כפיות, בעזרת ה', עכשיו נוכל לעזור לילדים ולנכדים".

לדבריו, "המספרים שרשמתי בטופס היו מקריים לחלוטין, מזל משמיים". הוא התייחס לעובדה כי הגיע לבד לקבל את צ'ק הפרס, ללא אשתו, ואמר ש"היא כבר עמלה על ההכנות לחג ולשנה הטובה שעתידה להיפתח בעקבות הזכייה בפיס".

לפני כחצי שנה זכו בני זוג חרדים מירושלים ב-12.5 מיליון שקלים, ובהודעה שפרסמו לאחר מכן הם אמרו כי הם מתכוונים לתמוך בתלמידי חכמים, אך קודם כל... לשלם את חשבון החשמל התופח.

לפני כשנתיים היה זה תושב המרכז, חרדי אף הוא, שזכה בחמישה מיליון ש"ח, בעיתוי דומה: בפתחה של שנה חדשה, כשבועיים לפני ראש השנה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר