סיור היערכות באומן: דרעי ואיחוד הצלה חנכו ארון ציוד

השר הגיע לתפילה בציונו של רבי נחמן מברסלב שבאוקראינה והתרשם מקרוב מההיערכות של מאות מתנדבי איחוד הצלה שמגיעים לאומן מישראל תוך שיתוף פעולה עם כונני איחוד הצלה אומן, מרפאת אומן, והצלה אוקראינה לאבטח רפואית את רבבות הנוסעים (בריאות, שיווקי)

השר דרעי בחניכת ארון ציוד באומן. (צילום: איחוד הצלה)

מנכ"ל איחוד הצלה משה טייטלבוים יחד עם סמנכ"ל הארגון לייזר היימן הגיעו לסיור היערכות וביקור התרשמות מההכנות של איחוד ברסלב באומן לקראת הגעת הרבבות בימי ראש השנה לציונו של רבי נחמן מברסלב בעיר אומן שבאוקראינה.

מאות מתנדבי איחוד הצלה שמגיעים לאומן מישראל תוך שיתוף פעולה עם כונני איחוד הצלה אומן, מרפאת אומן, והצלה אוקראינה צפויים לאבטח רפואית את רבבות העולים לתפילה בציונו הקדוש של רבי נחמן מברסלב בימי ראש השנה.

בתוך כך, יו"ר ש"ס ושר הפנים אריה דרעי שמבקר היום באומן חנך ארון ציוד עזרה ראשונה ומכשיר החייאה בציונו הקדוש של רבי נחמן מברסלב, בהשתתפות: מנכ"ל איחוד הצלה משה טייטלבוים וסמנכ"ל איחוד הצלה לייזר היימן ויו"ר הצלה אוקראינה הרב הלל כהן.

השר דרעי הגיע לתפילה בציונו של רבי נחמן מברסלב בעיר אומן שבאוקראינה והתרשם מקרוב מההיערכות של מאות מתנדבי איחוד הצלה שמגיעים לאומן מישראל תוך שיתוף פעולה עם כונני איחוד הצלה אומן, מרפאת אומן, והצלה אוקראינה לאבטח רפואית את רבבות העולים לתפילה בציונו הקדוש של רבי נחמן מברסלב בימי ראש השנה.

מנכ"ל איחוד הצלה משה טייטלבוים מסר: "הגעתי לתפילה בציונו הקדוש של רבי נחמן מברסלב זצוק"ל ועקבתי מקרוב אחר ההיערכות וההכנות הסופיות לקראת הגעת הרבבות בימי ראש השנה. פעילות הצלת החיים של מתנדבי איחוד הצלה תהיה השנה בימי ראש השנה תוך שיתוף פעולה עם מרפאת אומן שע"י איחוד ברסלב באומן ועם הרב הלל כהן יו"ר ארגון הצלה אוקראינה. מוקד החירום הבינלאומי של איחוד הצלה יתוגבר בימי ראש השנה בכדי לתת מענה מהיר ומיידי לכל מקרה חירום רפואי".

לייזר היימן סמנכ"ל איחוד הצלה מסר: "פעילות מתנדבי איחוד הצלה בימי ראש השנה בסמוך לציון הקדוש של רבי נחמן מברסלב זצוק"ל בעיר אומן תתמקד השנה במתן מענה רפואי מהיר ומיידי לכל מקרה חירום רפואי ולאחר מכן פינוי הנפגעים למרפאת אומן שע"י איחוד ברסלב באומן הממוקמת במתחם הקלויז המרכזי שבסמוך לציון רבי נחמן. מתנדבי איחוד הצלה שפועלים למען הצלת חיים בכל ימות השנה בארץ ובעולם התגייסו לסייע רפואית גם בתקופת שהותם בימי ראש השנה באומן תוך שיתוף פעולה עם כונני איחוד הצלה אומן וארגון הצלה אוקראינה".

צפו בתמונות:

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר