תיעוד קשה

צפו: מג"בניק דוחף בברוטאליות מפגין חרדי

במהלך הפגנת הקנאים נגד מעצר נכד האדמו"ר מתולדות אברהם יצחק תועד שוטר מג"ב כשהוא דוחף בברוטאליות ובאכזריות מפגין חרדי שנזקק לטיפול רפואי לאחר שהועף על הכביש ונחבל • צפו (אקטואליה)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם)

במהלך הפגנת הקנאים נגד מעצר נכד האדמו"ר מתולדות אברהם יצחק תועד שוטר מג"ב כשהוא דוחף בברוטאליות ובאכזריות מפגין חרדי שנזקק לטיפול רפואי לאחר שהועף על הכביש ונחבל.

התיעוד, שפורסם על ידי כתב "כיכר השבת" בטוויטר עורר סערה ברשתות החברתיות.

יו"ר מרצ ח"כ זהבה גלאון צייצה: "עוד אלימות משטרתית מזעזעת, שוב לעיני מצלמות. כי אפשר, וכי כבר ראינו שמקרים דומים עברו בשקט מוחלט. אני קוראת למשטרה למצות את הדין עם השוטר".

העיתונאית קרן נויבך צייצה: "אלימות משטרתית. ככה. לפנים. הכי בוטה וברוטלי שאפשר. רק כי הם יכולים", וביקשה את תגובת המשטרה.

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "מדובר בהפרת סדר אלימה במיוחד שהתרחשה בירושלים על ידי מאות חרדים שהתפרעו, חסמו צומת רחובות מרכזי בגופם, תקפו שוטרים והפרו את הסדר הציבורי באזור. חלק מהמתפרעים אף ידו אבנים וחפצים אחרים לעבר השוטרים. במהלך ההתפרעויות הללו נפצעו 7 שוטרים ונזקקו לטיפול רפואי".

"בתגובה, המשטרה נאלצה להשתמש באמצעים לפיזור הפרות סדר ולעצור לחקירה 9 מתפרעים, תוך ניסיון למנוע את המשך ההפגנה האלימה והבלתי חוקית ואת חסימת הצירים".

"כבכל אירוע מסוג זה, תיבדק גם התנהלות השוטרים במקום לאור המצב בשטח, הסיכון לכוחות ובהתאם לנורמות ההתנהגות המצופות משוטר בעת אכיפת החוק ושימוש בכוח בדגש על אחד האירועים שלכאורה נראה מהסרטון שהופץ ברשת, כאילו הופעל כח שלא לצורך אכיפה. כל מה שחשוד לכאורה כחריגה מסמכות והפעלת כוח לא מידתית, יועבר לבדיקה במח"ש".

"יחד עם זאת, אנו רואים בחומרה כל ניסיון לפגוע בשוטרים, להתפרע, לנהוג באלימות ולהפר את הסדר הציבורי, שכן אלו חורגים מגבולות חופש הביטוי והמחאה ומהווים פגיעה בוטה בשלטון החוק ובשגרת חייהם של תושבי הבירה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר