התערבות בטוויטר

חיים לוינסון הפסיד לעמית סגל ותרם למועצת יש"ע

חיים לוינסון, הכתב הפוליטי של 'הארץ' התערב על 100 שקל עם עמית סגל, פרשן 'חדשות 2', האם זהבה גלאון תתפטר - והפסיד ונאלץ לתרום 100 שקלים למועצת יש"ע (ברנז'ה)

סגל ולוינסון (צילומים: מתוך עמוד הפייסבוק של סגל, צילום מסך ערוץ 10)

הכתב הפוליטי של עיתון "הארץ", חיים לוינסון, התערב אמש (ראשון) בטוויטר עם הפרשן הפוליטי של 'חדשות 2' עמית סגל, האם זהבה גלאון תתפטר במידה ותפסיד בהצבעה בוועידת מרצ.

"זהבה הציגה את ההצבעה הערב במרצ כהצבעת אי אמון בה. 54 אחוז זה אי אמון ברור. להערכתי - תתפטר", צייץ לוינסון. סגל בתגובה צייץ: "להערכתי לא".

"מאה שקל?", הציע לוינסון וסגל נענה לאתגר: "בהחלט. ההתערבות: האם תתפטר בעקבות ההצבעה הערב? תשלום במזומן בשטרות לא מסומנים" ולאחר מכן הוסיף: "ההתערבות: אתה תורם מאה שח למועצת ישע, אני למרצ".

המכתב והספר ממועצת יש"ע (צילום: מתוך הטוויטר של יגאל דילמוני)

גלאון הפסידה ולא התערבה ולוינסון מיהר לצייץ: "בהמשך להתערבות הנמהרות עם עמית סגל על זהבה גלאון תרמתי מאה שקל למועצת יש"ע, וכדי לאזן מאה שקל לבצלם. אוהב אתכם בצלם".

בתגובה לתרומתו, צייץ יגאל דילמוני, סמנכ"ל מועצת יש"ע: "חיים היקר. תודה על תרומתך. זה מה שבדרך אליך...". בתמונה שהעלה נראה מכתב שנשלח ללוינסון בו נכתב: "חיים היקר, הצטערנו לשמוע שהפסדת בהתערבות. אנו מצרפים לך את ספר המעיינות של יהודה, שומרון ובקעת הירדן שהוצאנו לקראת שנת היובל.

"אולי טבילה באחד מהמעיינות תשכיח ממך את ההפסד. תודה על תרומתך, מועצת יש"ע".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר