תורג'מן: "אדאג שלילדים חרדים יהיו גנים ללמוד"

כמדי שנה ערך סגן ראש עיריית ירושלים, מאיר תורג'מן, הרמת כוסית מסורתית לכבוד השנה החדשה בהשתתפות קהל רב מתושבי ירושלים, והפעם עם הצהרות פוליטיות: "אם ניר ברקת יחליט לעזוב את ירושלים לפוליטיקה הארצית אני מתכוון להתמודד לראשות העיר" (חרדים, שיווקי)

(צילום: יחצ)

במוצ"ש האחרון נערך אירוע הרמת הכוסית הגדול ביותר בירושלים.

ממלא מקום וסגן ראש העיר מאיר תורג'מן שעתיד להחליף את ניר ברקת כראש העירייה במידה וזה יחליט לעזוב לפוליטיקה הארצית, אירח באולמי ארטמיסיה כ- 1500 אנשים מתושבי ירושלים באירוע מרשים.

הרב הראשי שלמה משה עמר הגיע לברך ואף ציין כי "מאיר מקבל בלשכתו כל אחד בכל ימות השנה, והלוואי וכל נבחרי הציבור היו נוהגים כמוהו" וסיים בברכת שנה טובה לקהל הגדול שהגיע לאולם.

השתתפו גם הרב שמעון בן טוב, הרב ניסים הכהן, הרב דניאל ביטון והרב חיים אמסלם. כן גם, סגן ראש העיר יוסי דייטש, חברי המועצה פיני עזרא, יוחנן וייצמן, שלמה רוזנשטיין ואריה קינג, רבנים נוספים ואישי ציבור רבים.

שר התחבורה והמודיעין ישראל כ"ץ שנכח באירוע בירך אף הוא: "אני תומך במאיר תורג'מן ואף אסייע לו בכל דבר שאדרש".

גם שר התקשורת איוב קרא נשא דברים, כמו גם יו"ר הקואליציה דוד ביטן, ח"כ רועי פולקמן ממפלגת כולנו שיבח את תורג'מן על העשייה הבלתי פוסקת עבור תושבי ירושלים, וחיים ביבס ראש עיריית מודיעין ויו"ר מרכז השלטון המקומי ציין כי תורג'מן הוא "חבר אמת ואדם שירושלים ותושביה חשובים לו יותר מכל".

מאיר תורג'מן נשא נאום מרגש בו ציין "עבורי כל תושבי ירושלים שווים, אני אדאג שלילדים חרדים יהיו גנים ראויים ללמוד בהם כפי שמגיע להם, הלשכה שלי פתוחה לכולם אני מקבל אזרחים חרדים בדיוק כמו שאר האוכלוסיות שפוקדות את לשכתי בכמויות גדולות".

בדבריו, הצהיר על כוונתיו העתידיות בפוליטיקה: "אם ניר ברקת יחליט לעזוב את ירושלים לפוליטיקה הארצית אני מתכוון להתמודד לראשות העיר ולדאוג שירושלמי שורשי כמוני ינהיג את ירושלים. אצלי תושבי העיר במקום הראשון".

במהלך האירוע התקיימו פיוטי סליחות מפי הפייטן מני כהן שהנעים את הערב בקולו.

צפו בתמונות מהאירוע

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר