בחזור מקברי צדיקים

הרב שלמה זלמן ניסה להציל את בתו הקטנה - וטבע למוות

הרב שלמה זלמן בלוי ז"ל נסע לתפילה בקברי צדיקים בצפון, וקפץ למי נהר הירדן כדי להציל את בתו שנסחפה. הבת ניצלה, אולם האב טבע למוות. הלוויתו תתקיים הלילה בירושלים (חדשות, דיין האמת)

בקטן: הרב בלוי (צילום: יונתן זינדל / פלאש 90 וצילום משפחתי)

האברך החרדי שטבע למוות היום (שני) בנהר הירדן, הוא הרב שלמה זלמן בלוי ז"ל, אחיו של המחנך החרדי הרב מרדכי בלוי. הוא ביקר באזור הנהר לאחר ביקור שערך בקברי צדיקים, וטבע למוות תוך כדי ניסיונו להציל את בתו שנסחפה במים. הלוויתו של המנוח תצא הערב בשעה 23:30 מבית הלוויות שמגר בירושלים.

מקורביו של הרב בלוי, אב לשישה עשר ילדים, מספרים כי נסע יחד בני משפחתו לתפילה בקברי צדיקים בצפון, לקראת הימים הנוראים. בדרכם חזור, ביקרו בני המשפחה באזור נהר הירדן ואחת הבנות נפלה למים. האב נחלץ לעזרתה, ניסה להציל אותה, אולם טבע למוות. הבת בת ה-16 יצאה ללא פגע.

הרב בלוי השתייך לקהל "המתמידים", ומוכר כאיש חסד ידוע. אביו של המנוח הוא הרב דוד נחמן בלוי ז"ל, מבכירי החינוך העצמאי ואמו היא מרת לאה מאלא ע"ה. אחיו הם המחנך הרב מרדכי בלוי והרב אייזיק בלוי. הוא הותיר אחריו כאמור 16 יתומים.

פאראמדיק מד"א אלי אסולין תיאר: "כשהגענו לנהר, מרחק של מספר דקות הליכה בודדות מהכביש, חברנו לאזרחים ולצוות של יחידת חילוץ שביצעו פעולות החייאה בסיסיות בגבר כבן 46 שנמשה מהמים כשהוא מחוסר הכרה. הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות שכלל תרופות, הנשמה ועיסויים, לצערנו בסופן נקבע מותו".

מדוברות המשטרה נמסר: "אזרחים שהוזעקו על ידי בני משפחה משו את האב (46) מהמים. מתנדבי יחידת חילוץ גולן ביצעו החייאה במקום, יחד עם גורמי רפואה, ולפני זמן קצר נקבע מותו של האב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר