"חלוקת ירושלים" של ברקת

חבר סיעת ש"ס: "איך נותנים לשלושה חברי 'דגל' להחליט?"

חבר סיעת ש"ס בי-ם שמואל מרציאנו, נציג תושבי קרית יובל, יוצא במתקפה נגד סיעתו שהפקירה את הטיפול בשכונה לידי שלושה חברי סיעת דגל התורה ומאשים את ברקת בגיבוי הדרת חרדים (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
שמואל מרציאנו ויו"ר הסיעה צביקה כהן (צילום: יעקב כהן)

פרסום ראשון: שבועות מאז פורסם ההסכם בין 'דגל התורה' לראש עיריית ירושלים ניר ברקת באשר לחלוקת ירושלים, כשסעיף מרכזי בה היה ויתור של החרדים על שכונת קרית יובל, נשמעת ביקורת ספרדית מתוך ש"ס להחלטה להזניח את הזירה לטובת 'דגל התורה', סיעה עם שלושה מנדטים, שניהלה את המו"מ וחתמה עם ברקת. במקביל, חבר הסיעה מאשים את ברקת כמי שעומד ומגבה את השנאה והדרת החרדים בשכונה.

ל"כיכר השבת " נודע כי חבר מועצת העיר שמואל מרציאנו, חבר סיעת ש"ס שבין היתר מייצג את התושבים החרדים - חלקם צרפתים - בקרית יובל בה הוא מתגורר, יוצא בביקורת חריפה על סיעתו, סיעת ש"ס, באשר לאפשרות שנתנו ל'דגל' לנהל הכל.

את הביקורת העביר מרציאנו באמצעות מכתב ששיגר אמש (שני) לחברי סיעתו: "כנראה זאת השגחה פרטית של הקב"ה שיהיה נציג ש"ס משכונת קרית יובל שעוברת טלטלות רבות ושנאה שאין להם הסבר מלבד הדרת חרדים ושנאת חינם של האחר על ידי המנהל הקהילתי ובגיבוי ותמיכה של ראש העיר ניר ברקת".

בשלב הזה עובר מרציאנו לכתוב על הסכם 'חלוקת ירושלים' של ניר ברקת: "לאחרונה קרה דבר חמור שהוגדר על ידי הרבנים 'בכייה לדורות', שינוי יעד מגרש ורבורג ומתווה ברקת המהווה נזק בלתי הפיך למרקם העדין של קרית יובל".

מתוך מכתב מרציאנו לחברי סיעת ש"ס

מרציאנו תוקף את 'דגל התורה' ומגדיר את תוכנית 'חלוקת ירושלים' של ברקת ודגל כתוכנית הזויה: "את ההסכם ההזוי רקחו אנשי דגל התורה עם ניר ברקת". לדבריו: "תוכנית זו באה להופכו למתחם בידור ובילוי לתושבים כללים שאינם תושבי קרית יובל. זאת כאשר לילדי קריית יובל (החרדים. י-כ) אין מוסדות חינוך בקריית יובל ונאלצים לכתת את רגליהם בגשם ובחום עד שכונת בית וגן".

מרציאנו מספר כי תושבי השכונה פונים אליו לשאול מה סיעת ש"ס עושה בנידון בכדי לסייע להם: "איך אנחנו בש"ס נותנים לשלושה חברי דגל התורה להחליט מה יהיה בקרית יובל?".

מרציאנו פונה לחברי סיעת ש"ס "לבטל את הגזירה" שלדבריו מהווה נזק חמור ובלתי הפיך ולהוביל מתווה חדש שיסייע לתושבי השכונה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר