מגיב לסרטון המסעיר

אביו של השוטר האלים: "מה, שיפנו אותם עם סוכריה?"

התיעוד שנחשף ב"כיכר השבת", בו נראה שוטר דוחף סתם כך מפגין חרדי בעת חסימת הכבישים שלשום בירושלים, צפוי להוביל לחקירת השוטר האלים. כעת אביו נחלץ להגנתו • האזינו (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
דבריו של האב (באדיבות המצלם)

לאחר הסערה שעורר הפרסום ב"כיכר השבת" של סרטון האלימות הקשה בפיזור הפגנת החרדים הקיצונים בירושלים, והודעת מח"ש כי תחקור את ההתנהלות הברוטלית של השוטרים, מגיב אביו של השוטר שנראה דוחף מפגין אל הכביש, למעשי בנו.

"הוא לא ציפה למצוא את עצמו בסיטואציה כזאת", גונן האב בראיון לחדשות 2. "המשטרה לא אשמה, אלא כל המדיניות של הממשלה שלא מחליטה מה לעשות. מעמידים את השוטרים, בסופו של דבר, תמיד במצב הלא נכון".

אבם גם הוא הודה: "חשתי לא בנוח לצפות בתיעוד שבו נראה בני. אמנם, אנחנו רואים רק דברים ערוכים, לא רואים את הכל. סוס שרודף אחרי חרדי זה נראה נורמלי? גם לא נורמלי. רק המדינה צריכה להחליט מה עושים. לפני חודש היו 4 שוטרים מול 300 חרדים. מה אתם רוצים שהם יעשו תגיד לי?".

"אני בן אדם חילוני אבל אין לי שום בעיה עם הדת, אני מאוד אוהב את הדת", הבהיר. "אבל פשוט אני לא אוהב את מה שהם (החרדים שהפגינו) מייצגים, את השנאה הזאת. חייל צה"ל זה דבר קדוש, חייל שמוכן לחרף את נפשו בשביל המדינה הזאת, והמדינה בסופו של דבר מחפשת להתנער ממנו? אתה רואה אותם, איך הם מתגרים בשוטרים ורבים".

"הילד שלי הוא מעולה, טוב, מחונך וציוני מאוד. זה לא שרואים אותו יושב, מתעלל ומרביץ... דחף אותם. הם קיבלו הוראה לפנות אותם מהכביש. איך הם רוצים שיפנו אותם, לתת להם סוכריה?".

כזכור, במחלקה לחקירות שוטרים הדגישו, כי בשונה ממקרים אחרים, הפעם לא יחכו לקבלת תלונות ממפגינים חרדים שהוכו בעת מחאתם על מעצר נכדו העריק של האדמו"ר מתולדות אברהם יצחק, ויסתפקו בסרטונים שפורסמו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר