שנהיה לראש

עם כיסוי ראש אני מקבלת עליי את הקב"ה למלך

רחלי ביטון, מעצבת המותג Rachel, בטור אישי על דילמת כיסוי הראש, הצורך להישאר עדכנית ולא מיושנת והפתרון היפהפה שמצאה (אופנה)

רחלי ביטון | מקודם |
מכניעה את ראשי לקב"ה, למלך (צילום: rachel)
בואו נדבר על קולקציית חגים, זו שמערבת בתוכה כל כך הרבה אמוציות ורגשות כיאה לתקופה.
הקו הכללי שמנחה אותי תמיד לפני שאני מתחילה לעצב קולקציה הוא המגוון. חשוב לי להציג כמה אופציות כך שיתאימו לכל אחת באשר היא. ישנה תבנית מסוימת של צבע ומרקם שמדריכה אותי לאורך העיצוב, אבל הסגנון משתנה.
העונה תוכלו לראות את צבע הניוד ששולט ואת בד הטול ששולב בכמה וריאציות. משהו ברצון שלי להצליח לגעת בכולן ולדעת שגם את וגם היא תוכלו למצוא אצלנו בחנות מענה. בעצם להצליח לגעת בכל אחת שבחרה להיות בת של מלך.

אם לומר את האמת, הכל מגיע מצורך אישי נשי נפשי לענות לעצמי כל פעם מחדש על הדילמה הזו ושמה כיסוי ראש. על הצורך להישאר עדכנית ומרעננת ולא גרסה ישנה של עוד מישהי עם בובו ששמה כיסוי ראש.

הכל מתחיל בראש

כן, 'ראש'. מילה שנכונה גם לזמן הזה, ראש השנה. הכל מתחיל בראש, בנכונות שלי, בקבלה שלי ובהבנה שלי שבעצם כיסוי הראש אני מכניעה את ייצרי ומקבלת עליי את הקב"ה לראש ולמלך.

כולנו בנות מלך שממליכות עלינו לראש את הקב"ה ומכסות את ראשנו מתוך בחירה וידיעה שהנה עשינו משהו טוב עוד שלב בסולם בדרך למעלה אלייך, ריבונו של עולם.

אני רוצה להאמין ואף מתפללת על כך שאהיה הסולם או השלב הקטן הזה בדרך שלך, כן שלך, לקבל על עצמך קבלה גדולה כזו של כיסוי ראש.

קולקציית החגים בעיצובי ממתינה לכן בחנות הבוטיק המקסימה של רייצ'ל ברחוב יפו 70, ירושלים (מרכז העיר, צמוד לכיכר הדווידקה).
הנה טעימה ממנה:
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית