ערב ראש השנה

אבי גבאי בכותל: "ירושלים - תמיד תהיה בירתנו"

יו"ר 'המחנה הציוני' אבי גבאי הגיע עם בנו לתפילה בכותל המערבי ואמר כי "ירושלים תמיד תהיה בירתנו ובריבונותנו". עוד אמר כי "ימי הסליחות הם ימים של חשבון נפש" (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
גבאי בכותל (באדיבות המצלם)

יו"ר 'המחנה הציוני' אבי גבאי הגיע עם בנו לתפילה בכותל המערבי, ערב ראש השנה, ואמר כי "ירושלים תמיד תהיה בירתנו ובריבונותנו. זה המקום אליו שואף כל יהודי להגיע".

גבאי סיפר לבנו על הילדות שלו בעיר ירושלים ועל ההליכה הרגלית לכותל בראש השנה, לאחר ארוחות החג.

"ימי הסליחות הם ימים של חשבון נפש", אמר גבאי, "בין אדם לבין עצמו, בין אדם לבין חבירו. בין איש למשפחתו - אך כדאי שנדע שגם לנו כמדינה, כחברה, יש לנו צורך לערוך בכל תקופה חשבון נפש.

אבי גבאי ובנו בכותל

"חשבון נפש שבודק האם אנחנו מתייחסים לאוכלוסיות החלשות כמו שצריך, האם אנחנו כמשרתי ציבור מטפלים בבעיות לאומיות עמוקות כמו מצוקת הנכים, או שאנחנו מנהלים מדיניות שבה כל אזרח לעצמו. הנכים מתחננים לעזרה והפוליטיקאים שולחים אותם בציניות מוחלטת 'לכו לעבוד'. צועקים על הורים שכולים ומכנים אותם בשמות גנאי. פוליטיקאים שמשסעים ומפלגים מתרחקים מערכי היהדות - לא אלה הם הערכים עליהם קמה מדינת ישראל".

גבאי הוסיף ואמר כי "הימים הללו הם גם ימים שבהם אנו כחברה צריכים לשאול את עצמו את השאלות האלה ולהבין האם אנחנו רוצים כאן חברת מופת, עם פוליטיקאים שעובדים בשביל הציבור מבוקר עד ערב, כאלה ששמים את טובת האזרח בראש סדר העדיפויות שלהם ולא את טובתם האישית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר