לגזור ולשמור

יומיים חג + שבת: טיפים יעילים לשמירה על איפור עמיד

3 מהמאפרות הטובות במגזר עם טיפים יעילים במיוחד מקטגוריית "לגזור ולשמור" שיסדרו לך איפור עמיד לאורך זמן בראש השנה ושבת הבונוס שצמודה לו (יופי וטיפוח)

שרי ברינר שיפמן | כיכר השבת |
איפור שמחזיק זמן רב יותר (צילום: מתוך האינסטגרם של @miriam_cohen1)

כולנו אוהבות להשקיע במראה שלנו לכבוד שבת וחג. אנו רוכשות את מיטב המחלצות שהחנויות מציעות, מתאימות נעליים, מתאפרות, ובאופן כללי מעבירות פרק זמן נכבד מול המראה.

ראש השנה הקרב מתפרש על פני יומיים, בהם נצא להתפלל בבית הכנסת, עובדה שדורשת מאיתנו אקסטרה השקעה בלוק שלנו, בואו נודה על האמת. ובשנה זו, כבונוס, קיבלנו יום נוסף, השבת שבאה מיד לאחריו.

אז כיצד נגרום לאיפור להאריך ימים (תרתי משמע), בצורה הטובה ביותר? שלוש מהמאפרות הטובות במגזר - שרה ליכט, מרים כהן ואסתי סוקולובסקי, עם טיפים יעילים לשמירה על עמידות האיפור:

1. עור נקי. לפני שמתחילים במריחה של כל מוצר שהוא, חשוב שעור הפנים יהיה נקי לגמרי.

2. לחות. כעת, יש להזין את העור בלחות, כדי לשמור על אלסטיות. מומלץ להשתמש ב-"fix plus" של מאק שהוא בעצם קרם לחות במרקם של תרסיס המבוסס על מי מעיינות ומכיל ויטמינים המזינים את העור ונותנים לו מראה רענן במיוחד.

שרה ליכט (מתוך sara_licht)

3. נטרול שמנוניות. בשלב הבא, מניחים שכבה דקה של פריימר שגורם לעור להיות חלק יותר, מנטרל שאריות שמנוניות ומשפר את עמידות האיפור.

4. מריחה נכונה של הבסיס. בוחרים במייקאפ עמיד מחברה איכותית שמתאים לעור הפנים, ומורחים אותו עם מברשת / ספוגית ולא עם היד, כדי להגיע לכיסוי והטמעה מלאים. בסיום המריחה, משלימים את המראה האחיד בעזרת קונסילר ולבסוף, מקבעים את המייקאפ עם פודרה בתנועות טפיחה. בשלב זה, ניתן להשתמש בברונזר לחימום הפנים ושבירת המראה "המסכתי" של המייקאפ.

אסתי סוקולובסקי (מתוך estysoco)

5. בסיס גם לעיניים. מומלץ למרוח פריימר מיוחד לעיניים, על כל העפעף, עליו להניח צלליות במרקם קרם שיהוו בסיס מעולה לצלליות האבקתיות והאייליינר שיבואו אחריהן.

6. לא לשכוח את השפתיים. בוחרים בשפתון עמיד ואיכותי, וכדי שהוא ייתפס לאורך זמן, ישנה שיטה פשוטה שתגרום לו להישאר זמן רב יותר על השפתיים. כל מה שאת צריכה זה מגבת ישנה.

מרים כהן (מתוך miriam_cohen1)

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית