מחקר חדש

השיטה שתגלה כבר בלידה: האם התינוק יסבול מנשירה?

קבוצת מדענים גילו קשר מוכח בין אופן גדילת האצבעות של התינוק לבין התקרחות עתידית. אבל אל דאגה, גם בזה יש צדדים חיוביים (חדשות הבריאות)

(צילום: שאטרסטוק)

משבר גיל השלושים מגיע ברוב הפעמים יחד עם החשש מהתקרחות שמחלחל בראשו של כל גבר ממוצע. כעת על פי מדענים ניתן לדעת בשלב מוקדם הרבה יותר ממה שיכולתם לדמיין האם אתם הולכים להיות בעלי קרחת מנצנצת או שמא אתם מאותם ברי מזל שישארו עם שיער בריא חרף הגיל המתבגר, כך שתוכלו לישון בשקט.

על פי המדענים מיד לאחר הלידה ניתן לדעת את גורל שיערו של הרך הנולד, על פי הידיעה שפורסמה ב"דיילי מייל" הבריטי,י אורך האצבעות בידו השמאלית של הפעוט יכול לגלות האם בעתיד פדחת גדולה תעטר את ראשו.

רוצים לבדוק? ככה תעשו את זה.

בשבוע השמיני להריון מתפתחות אצבעותיו של העובר וזקיקי שיערותיו, ובאותו זמן חלה עליה בטסטוסטרון, ההורמון הגברי המקושר לנשירת השיער.

לדברי ד"ר מהמט אונאל, שעמד בראש המחקר, רמות גבוהות של טסטוסטרון ברחם נוטות להתבטא בכך שאצל התינוק, הקמיצה ארוכה יותר מהאצבע המורה. זאת מפני שטסטוסטרון משפיע על צמיחת הקמיצה, בעוד שאסטרוגן – ההורמון הנשי – משפיע על צמיחת האצבע המורה. על כן, כשהקמיצה של התינוק ארוכה מהאצבע המורה, משמעות הדבר היא שאצל אותו תינוק ישנן רמות גבוהות של טסטוסטרון – שעשויות להתבטא בעתיד התקרחות.

אז בדקתם וגיליתם קמיצה ארוכה? אז נכון שרוב הסיכויים שבבוא היום ינשור לו השיער אך תתנחמו בעובדה שלאנשים עם קמיצה ארוכה נוטים לייחס IQ מעל הממוצע.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר