בלעדי ל'כיכר השבת'

פרויקט "שיר של יום", היום השני: "מדור לדור" • צפו בביצוע המרגש

פרויקט "שיר של יום" בשיתוף ההרכב 'מפתח סול' ו'כיכר השבת' בביצוע השני, בכל יום תוכלו לצפות בקליפ בלעדי ברוח הימים הנוראים של חברי ההרכב הווקאלי המצליח (סינגלים)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ)

אתמול יצא לאור הפרויקט "שיר של יום" בשילוב ההרכב הווקאלי 'מפתח סול' ואתר 'כיכר השבת' והיום כבר יוצא החלק השני של הפרויקט המוזיקלי המסקרן.

ההרכב אשר מופיע בתקופת החגים באיים הקריביים, החליט כי במהלך עשרת ימי תשובה ייצא לאור בכל יום שיר מיוחד אותו יבצע זמר שונה מתוך ההרכב ויהיה שיר המתאים לרוח ימים אלו. הפרויקט כולו מוקלט ומצולם בבית המלון בו שוכנים חברי ההרכב, בסטודיו זמני אותו הקים חבר ההרכב חיים ויס, המפיק המוסיקלי של הפרויקט כולו.

לאחר שאתמול פורסם השיר הראשון מתוך הפרויקט – "אבינו מלכנו" בלחן המוכר של חסידות חב"ד, אותו ביצע מנהל ההרכב נתי שיש. היום יוצא לאור השיר השני – "לדור ודור", אותו מבצע שותפו של שיש לניהול והקמת ההרכב – אליהו חולדרוב.

"בתור מי שנולד בטג'יקיסטן, זכורה לי היטב הרגשת שימור המסורת היהודית והעברת המקל הרוחני מדור לדור. מהדור המבוגר אל הדור הצעיר. תקופת הימים הנוראיים במיוחד העצימה את התהליך כשהילדים ,האבות והסבים ישבו יחדיו בבית הכנסת ושרו את התפילות והפיוטים המיוחדים", מסביר חולדרוב את בחירתו בשיר ומוסיף "כאשר אתה נמצא רחוק מארץ ישראל ואינך עטוף בסביבה יהודית במהלך היום יום, בזכות הנחלת המסורת מאבות לבנים שרדנו כעם היהודי ".

"לאליהו יש קול ענק" אומר חיים ויס אשר אמון על ההפקה המוזיקלית. "אני רגיל שהוא מנצח עליי ושר עם קול הבס העמוק שלו וזה כבוד גדול לעבוד עם קול מסוג זה. הקול של אליהו דורש עיבודים גדולים עם נגיעות קלאסיות וגם אתניות מאזור מוצאו. לא קל לעבוד כשיש לך בערך 6 שעות לבחור שיר, להכין עיבוד, להקליט ולצלם. אבל מדובר בחוויה אדירה, בטח שכל זה קורה כאן באיי קיימן. מחר אעבוד עם אור שבח שהוא זמר טנור וההיפך המוחלט מבחינה ווקאלית, אבל אני יכול להבטיח דבר אחד – זה יהיה מעניין!"

"לדור ודור"

לחן – מאיר פינקלשטיין

צילום ועריכת קליפ - אבירם שוקרון.

להאזנה גם ל"שיר של יום" - היום הראשון כנסו כאן

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר