המתיחות מחריפה

צפון קוריאה: 'הוכרזה מלחמה נגדנו, זכותינו להפיל מטוסים'

שר החוץ של צפון קוריאה אמר כי דברי טראמפ כנגד מנהיג ארצו הינם "הכרזת מלחמה ברורה", וכי לאור זאת זכותה להפיל מטוסים מפציצים אמריקאיים. צפו בסרטון האיומים החדש של הצפון (עולם)

מטוס של חיל האוויר האמריקני (U.S. Air Force photo/Staff Sgt. Trevor T. McBride)

צפון קוריאה מחריפה את הטון נגד ארה"ב ומאיימת להפיל מטוסים אמריקאים ונושאות מטוסים. שר החוץ הצפון קוריאני רי יונג הו אמר באו"ם כי ארצו מקווה שההסלמה לא תהפוך לפעילות ממשית. לדבריו, הצהרות טראמפ נגד צפון קוריאה הינן "הכרזת מלחמה ברורה".

לדבריו, מאחר וארה"ב היא שהכריזה מלחמה על צפון קוריאה, למדינתו יש את הזכות לנקוט באמצעי נגד. הוא ציין כי כל האפשרויות מונחות על השולחן מבחינת צפון קוריאה.

במקביל, בסרטון תעמולה חדש שפרסם מנהיג צפון קוריאה קים ג'ונג-און, הוא מאיים להפציץ מטוסים אמריקאים ונושאות מטוסים בתגובה לתוקפנותו של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ.

(DPRK)

הסרטון פורסם אמש (ראשון), ומציג את נושאת המטוסים האמריקנית על שם קרל וינסון כשהיא עולה בלהבות לאחר "פגיעה" של טיל קוריאני.

הסרטון הגיע לאחר שמפציצים אמריקנים טסו במוצ"ש בחופי צפון קוריאה בהפגנת כוח אמריקנית, זאת כהמשך למתיחות בין ארה"ב וצפון קוריאה והטחת ההשמצות של מנהיגי המדינות האחד בשני.

בווידאו הקוריאני מכונה הנשיא האמריקני "משוגע", כאשר הקוריאנים מאיימים "לשלוח את החיילים האמריקנים את הקבר". בסיום הסרטון נראה דגל ארה"ב עולה בלהבות, לצד מאות קברים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר