הגן על ילדו

פצוע קשה מדקירה ליד ציון רבי נחמן באומן

אומן: חרדי מבוגר נדקר בפלג גופו העליון, סמוך לציון רבי נחמן, לאחר שילדו התגרה באחרים והותקף. בני משפחתו מבקשים: התפללו לרפואתו. בפנים - שמו לתפילה (אקטואליה, חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
זירת הדקירה (צילום: איחוד הצלה)

אמש (ראשון) התקבלה קריאה על אדם חרדי, בן 42, שנדקר בריאתו בכניסה לדירה ברחוב הסמוך לציון רבי נחמן מברסלב, בעיר אומן שבאוקראינה.

לאחר טיפול של רופאי המרפאה, הובהל הפצוע באמבולנס של מרפאת אומן להמשך טיפול רפואי בבית חולים מקומי באומן, כשמצבו מוגדר קשה. הלילה יוטס הנדקר - תושב עכו - לישראל, לבית החולים רמב"ם. משרד החוץ אישר את הפרטים הללו.

כפי שנודע ל"כיכר השבת, הרקע לדקירה, הוא ילד שסינוור בלייזר את סובביו, ועורר בכך התפרצות זעם של אחד מהם. כשנחלץ אבי הילד להגנתו - הוא נדקר.

אלימות קשה באומן (באדיבות המצלם)

אבי מיארה, ראש סניף פתח תקווה של איחוד הצלה, מתאר: "הייתי בסמיכות למקום ומוקד איחוד הצלה הזניק אותנו עקב דיווח טלפוני שהתקבל במוקד על פצוע קשה מדקירה תוך כדי קטטה. הגעתי לזירה עם צוות נוסף של כונני איחוד הצלה אומן והעברנו את הפצוע שנדקר בפלג גופו העליון למרפאת אומן שע"י איחוד ברסלב באומן הממוקמת במתחם הקלויז המרכזי שבסמוך לציון רבי נחמן".

החשוד בדקירה, אף הוא אזרח ישראל, נעצר על ידי הרשויות במדינה האירופית, ונפתח נגדו הליך פלילי בחשד ל"גרימת נזק גופני חמור במכוון", עבירה שהעונש המרבי עליה באוקראינה יכול להגיע עד 8 שנות מאסר - כך נמסר מהמשטרה המקומית.

שמו לתפילה של החרדי שנדקר, כפי שמסרו בני משפחתו: מיכאל בן שושנה - לרפואה שלמה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר