"בית המחבל ייהרס"

נתניהו על הפיגוע: "מצפה שאבו מאזן ייגנה"

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בפתח ישיבת הממשלה כי הוא מצפה שאבו מאזן ייגנה את הפיגוע והודיע כי בית המחבל ייהרס וכי שוללים את כל היתרי העבודה של משפחתו (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
נתניהו. ארכיון (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90. וידאו: לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס בפתח ישיבת הממשלה הבוקר (שלישי) לפיגוע הרצחני בהר אדם בו נרצחו שלושה ישראלים ואדם נוסף נפצע באורח קשה והודיע כי בית המחבל ייהרס, צה"ל הטיל כתר על כפר המחבל וכי כל אישורי העבודה של בני משפחתו ישללו.

ראש הממשלה פתח בדברי תנחומים: "זהו בוקר קשה עם שלושה ישראלים שנרצחו על ידי בן עוולה. בשם הממשלה כולה, בשם העם כולו, אני שולח תנחומים למשפחות ההרוגים. הבענו כמובן איחולים להחלמה מהירה לרבש"צ היישוב שנפצע".

"אנחנו עדיין חוקרים את האירוע, וגם את ההשלכות שלו", הוסיף נתניהו והצהיר: "אבל כמה דברים אנחנו יכולים להגיד עכשיו בוודאות. אחד – בית המחבל ייהרס. שניים – צה"ל כבר הטיל כתר על הכפר. שלוש – שוללים עכשיו את כל היתרי העבודה של המשפחה המורחבת של אותו מחבל".

לדבריו: "הפיגוע הרצחני הזה הוא תוצאה בין השאר של הסתה שיטתית של הרש"פ וגם גורמים אחרים, ואני מצפה שאבו מאזן יגנה את הפיגוע ולא ינסה להצדיק אותו".

ראש הממשלה סיים את דבריו: "כוחות הביטחון ימשיכו לפעול נגד ההסתה והטרור כפי שהם עושים מדי יום וגם מדי לילה, ואנחנו כמובן נסיים את חקירת האירוע ונדון יחד בצעדים הבאים".

שר הביטחון אביגדור ליברמן התייחס לפיגוע הירי ואמר כי "לפני שמדברים על משא ומתן כלשהו, על העולם לדרוש מהרשות הפלסטינית לעצור את ההסתה וליבוי הטרור".

ליברמן הוסיף: "הרשות הפלסטינית ממשיכה להסית לרצח יהודים ולהלל ולשבח רוצחים, וזו סיבה מרכזית שאווירת ההסתה באמצעי התקשורת וברשתות החברתיות מובילה לפיגועי טרור נגד אזרחי מדינת ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר